EmmJay Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den vesle byen i Colorado angripes av alt fra rødhårede til krabbefolk. Les hele saken Lenke til kommentar
Kåre-André Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Morsomt og faktisk litt fristende er selv en trofast South Park fan. Bra anmeldelse Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I disse dager er det vel bare et spørsmål om tid før alt som har et snev av publikumsuksess på TV og film, får sitt eget spill. Det har riktignok tatt noen år før turen kom til South Park, men er det ikke noe som heter at de som kommer sent, kommer godt? Må si at jeg stusser veldig på denne kommentaren da south park har hatt flere spill ute, både i første-person-skyter sjangeren og racing sjangeren. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I disse dager er det vel bare et spørsmål om tid før alt som har et snev av publikumsuksess på TV og film, får sitt eget spill. Det har riktignok tatt noen år før turen kom til South Park, men er det ikke noe som heter at de som kommer sent, kommer godt? Må si at jeg stusser veldig på denne kommentaren da south park har hatt flere spill ute, både i første-person-skyter sjangeren og racing sjangeren. Haha, skulle akkurat til å påpeke det samme! Mest kjente er vel South Park til Nintendo 64, selv om det ikke var så kjent her i Norge... http://en.wikipedia.org/wiki/South_Park_%28video_game%29 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 South park på N64 det var tider det. :rolleyes: Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva er det beste tower-defence spillet? På Xbox helst, men gjerne kom med et til pc også. Min favoritt hittil er Art of Defence maps til CnC Zero Hour. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Må si at jeg stusser veldig på denne kommentaren da south park har hatt flere spill ute, både i første-person-skyter sjangeren og racing sjangeren. Du har naturligvis helt rett. Endrer litt på den Endret 20. oktober 2009 av EmmJay Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Veldig enig i anmeldelsen. Jeg mangler også litt "tower defence" følsen. Tilslutt så ble det nesten sånn at jeg bare ville bli ferdig får å få med en god latter av historien. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Storkoste meg med demoen, og likte innslaget med å kunne flytte på "tårnene" Kyle, Stan, Kenny og Cartman fritt. Humoren er hva jeg venter og spillet i seg selv fungerte så langt jeg orket å spille. Vurderer absolutt et kjøp, om ikke bare for coop. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Blir nok et underholdende spill, men til en viss mengde. Selvom både South Park og Tower Defence er populært på sin egen måte, tror jeg ikke spillet vil bli en alt for stor suksess, heller bare noe man har det artig med nå og da. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Syntes dette spillet var veldig morsomt å spille, joda det er kanskje ikke så veldig avansert osv. Men jeg er jo super South Park fan, så at jeg liker det er vel ikke så rart. Som andre sier er dette et spill som man kan ha det artig med nå og da. Absolutt verdt prisen i mine øyne...men det er meg det... Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er det beste tower-defence spillet? På Xbox helst, men gjerne kom med et til pc også. Min favoritt hittil er Art of Defence maps til CnC Zero Hour. Defense Gird er min personlige favoritt. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er det beste tower-defence spillet? På Xbox helst, men gjerne kom med et til pc også. Min favoritt hittil er Art of Defence maps til CnC Zero Hour. Defense Gird er min personlige favoritt. Defense Grid, men jeg er enig... Ellers har vi SDF da... Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er det beste tower-defence spillet? På Xbox helst, men gjerne kom med et til pc også. Min favoritt hittil er Art of Defence maps til CnC Zero Hour. Helt klart Defense Grid på Xbox Live Arcade. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 hehe var tider det, husker jeg spillte South Park 64 og Chef's Luv shack til ps1 veldig mye, south park racing var aldri min greie.. Synd dette spillet ikke kommer på ps3... enda i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå