Gå til innhold

Trader min AION account 33 Chanter!

Anbefalte innlegg

Heisann Lurte på om noen som har eller spiller Aion er intresrt i trade account ? har en lvl 33 Chanter 10 asaasin å en low lvl mage, Bra gear på min chanter blue++ er i en av serverens best Legion, er Elyon på telemakhus ser vil helst være Elyos å helst på telemakhus,

ser etter alt utenom priest class,

kan adde meg på msn eller sende mail: [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

forstår derre, men likksom pørver her for jeg stoler mest om jeg får trade med en nordman, for då kan jeg kontakte dem via tlf, å det følles litt tryggere ut, Aion/ NCsoft har ikke norn skrevne lover / regler om trading å kjøping av "gull" ikke er lovligt ennå, men tror ikke det er heilt ok, men prøver vertfall

Lenke til kommentar

Bytter jo kontakt infoen, seff ellers hadde jeg jo aldri gjort det, men forstår hva derre mener, bryter jo en "uskreven regel" , men hadde derre spillet så mye MMo som jeg har gjort forstår derre hvorfor folk vil bytte isteden for brukker 100 vis av dager / timer på levle en ny heilt opp til top lvl,

Lenke til kommentar

uskreven og uskreven...

Mye av spillopplevelsen kommer faktisk før du er i end-game.

Slik jeg har forstått det blir det veldig kjedelig i høyeste level etterhvert.

Kanskje litt mistenkelig å bytte navn adresse tlf epost etc. på en gang?

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

nah vet likksom hvordan spillet virker ettersom hav lvlet en opp til top lvl, å blizzard som nå 3-4 år etter releas av wow jør at du kan bytte alt kontakt infoen , slik var det ikke før, virker litt som om de mener det er "okej" å trade eller selge? ikke vet jeg men hvorfor ellers sko de ført nå jør dette?

Jo er det når du oppdatere accounten til en Battlenet account,

Lenke til kommentar

har nok neppe med at de synes det er okei, fordi bytting og salg av kontoer er noe de slår hardt ned på.

Jeg selv mener at levlingen opp, questingen, utfordringene og eventyret det gir deg, er noe som gjør MMORPG så avhengighetsskapende og fantastisk som det faktisk er. Mener du vil gå glipp av en god del underholding ved å skippe dette på en slik måte, pluss at det er en stor risk.

Lenke til kommentar

sier det igjen å lvle opp en nye til samme lvl som min er samme opplegget, samme quest samme folka å ta samme folka å snakke med, derfor jeg vil ha en i ca min sammen lvl, men etter denne samtalen har jeg lvlet opp 2 nye class til lvl 10 bare for teste det ut, det er seff kjekt, siden nye spells å slikt, men ennå samme tingå å questå, litt booring

Lenke til kommentar

Erikbt, det er ikke okay å selge kontoen nei. Vet du hva de gjør med de som blir tatt? =) Alt på kontoen blir slettet. Det er lov å selge en WoW konto, men ikke characters o.l. på den.

Og det å si at "alle gjør det så det er greit" må være den mest barnslige retorikken jeg har hørt. Så om alle gikk og mobbet en gutt hadde det vært greit om du gjorde det og da kannskje? :p

Om det er lov eller ikke å bytte i AION får nesten noen se gjennom EULA å svare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...