sifo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg lure på om det er noen der ute som vet hvor jeg kan koble meg til med wlan gratis, helst steder i oslo , er det noen som kan hjelpe meg med dette ?? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 :o Finnes det steder hvor man kan koble seg til gratis? Og er det helt lovlig? btw: bare caps i topic'en er ikke så pent Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er vel bare å koble seg opp hvis du finner noen steder det går an. Den som risikerer smekk for det er eieren av nettverket da abbonnementet sannsynligvis ikke tillater å la hvem som helst bruke det. Mulig du finner noe mer info på denne site'n. http://www.warchalking.org/ Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Sjekk denne siden: http://www.telenor.no/bedrift/products/bus...kningskart.html Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Nei, nei og atter nei. Det er gratis og fullt lovlig hvis det er en offentlig node vel og merke. I Oslo har vi et par slike, jeg anbefaler at du tar en titt hos Norway Wireless sin node liste (over hele Norge). Edit_1: Siden var visst litt nede nå :-? Edit_2: Alle Statiol stasjoner har gratis WLAN helt frem til midten av august. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Peppes Pizza tilbyr gratis WLAN til sine kunder... blir jo ikke helt gratis med tanke på at du må kjøpe ett eller annet, men det kan jo være allright å vite edit: glemte det helt, men du skal ikke bruke CAPS i topic... ser du har flere slike poster gående! Sikkert flere som hadde satt pris på om du hadde forandret det! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Peppes Pizza tilbyr gratis WLAN til sine kunder... blir jo ikke helt gratis med tanke på at du må kjøpe ett eller annet, men det kan jo være allright å vite Desverre så tilbyr de ikke WLAN på alle sine restauranter. Her kan du se en liste over hvor det er WLAN, evt hvor det kommer WLAN. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hørte jeg statiol lan? Konkurere med rånerne! There is no room for both of us.. Sorry.. ble off topic men jeg måtte Lenke til kommentar
Konge Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Om du liker en pils i ny og ne så kan du stikke innom Scotsman og Sir-Winston . De skal ha noder fra Catch med opptil 2mB kapasitet .. har ikke skjekket selv enda men fra tirsdag så ... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg syns jeg hørte at det var WLAN på Aker Brygge...noen som vet mer? I såfall _hvor_ på Aker Brygge det er? Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det ikke bare å gå rundt og prøve da? Mener nå det er halve moroa :smile: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det ikke bare å gå rundt og prøve da?Mener nå det er halve moroa :smile: Jeje...men litt kjipt da, ikke vits med wardriving/chalking når det faktisk er gratis WLAN dekning! Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Tror kanskje jeg skal sette opp en tjeneste hvor folk kan poste steder de kommer over med fri wlan i Oslo. Er det interresse for det? Lenke til kommentar
jornilse Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Tror kanskje jeg skal sette opp en tjeneste hvor folk kan poste steder de kommer over med fri wlan i Oslo.Er det interresse for det? Errr, litt unødvendig iom. at det allerede finnes en suveren site der av initiativtagerne til norwaywireless som inneholder oversikt over wlan for hele landet... http://www.norwaywireless.net -- Jørn O.Nilsen Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 :oops: Den har jeg ikke sett før Lenke til kommentar
eiga Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg syns jeg hørte at det var WLAN på Aker Brygge...noen som vet mer? I såfall _hvor_ på Aker Brygge det er? Har hørt att det finnes overalt, problemet er vel å velge hvilken . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå