henrikr Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei hei Etter å spilt uncharted 2 i en god stund nå, tenkte jeg at jeg skulle se litt rundt på andre spill, så jeg kjørte i gang med infamous demoen, og etter å sett videoene så tenkte jeg at grafikken skulle være der. Men etter å kommet inn i spillet, så syntes jeg det var så innmari kornete rundt han fyren osv. Skjønte ikke bæret. Nå har jeg bare spilt killzone 2 og uncharted 2, så vet ikke om dette er "standard". Men det føltes ikke riktig. Er det bare mange på aa som gjør det sånn. Tenkte at det skulle være mer "crisp". Har Samsung 656 med Dreamscreen hdmi, 1 meter, og satt til hdmi 1080p i skjerm innstillinger. Eller kan det være at jeg sitter for nærme skjermen, har 46" og sitter 2 til 2.5 meter unna. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du har nok høye forventninger til grafikk etter å ha spilt Uncharted 2. Neida, demoen så litt kornete ut på min TV også. Kjøpte aldri hele spillet, så det er vanskelig å si med sikkerhet om det ser helt likt ut. Utifra bilder jeg har sett, virker det sånn. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har spillet. Og jeg synest det var litt kornete ja. Men spillet var bra synest jeg. Hadde litt problem med frames når det var mye som skjedde på skjermen, men det var ikke sånn at jeg sluttet å spille for det. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror suckerpunch har lagt til grain i infamous for å få det til å virke mer skittent og nedslitt. Er ikke helt sikker, siden det er en stund siden jeg spilte det. Det er et veldig bra spill og grafikken er ikke dårlig. Har også Samsung LE46A656. Hvis du forventet Killzone 2 og Uncharted 2 grafikk må du nok gå skuffet hjem, for de spillene er griselekre, og de fleste spill vil som regel ha dårligere standar på grafikk en dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå