Joachim_F Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Snart får du utforske Star Trek-universet sammen med tusenvis av gamere. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Gode nyheter det her. Har allerede beta key, så da er det bare å vente Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hørtes litt rart ut at alle blir kapteiner, personlig kunne jeg godt tenkt meg å være maskinmann eller kantineselger i et skip likt Enterprise. Håper det blir mulig, hadde vært gøy Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hørtes litt rart ut at alle blir kapteiner, personlig kunne jeg godt tenkt meg å være maskinmann eller kantineselger i et skip likt Enterprise. Håper det blir mulig, hadde vært gøy Kantineselger faktisk Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hørtes litt rart ut at alle blir kapteiner, personlig kunne jeg godt tenkt meg å være maskinmann eller kantineselger i et skip likt Enterprise. Håper det blir mulig, hadde vært gøy Litt kjedelig for den som alltid må være han fyren med rød jakke, som dør hver episode :-) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Haha, kan se for meg samtalen blandt venner når man skal lage character "NEI! Gidder ikke å være han igjen, kommer til å dø..." Jaja, kan bli spennende å se hvor mange variasjoner av kjente Star Trek navn man får se når spillet lanseres. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hadde vært kult om en styrte et skip som en gruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå