Gå til innhold

null dirverer for windows 7?

Anbefalte innlegg

Hei, eg bestemte meg for å teste windows 7 og stilte daton tilbake eit par monadar, det funke strålande, men det er grådig irriterende at eg ikkje finner lyddriverer til pc-en for win7, eg har ein HP Pavilion t740.no, er det nokon som veit koran eg kan skaffe?

-Eirik

PS: eg trur eg leste på microsoft.no at det er berre dell som har fått driverer i win7, kan nokon bekrefte det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt mulig det bare er Dell av OEM-produsentene som har fått sine offisielle drivere, men driverstøtten for diverse enheter er ellers ganske bra.

Finn ut hvilken lydbrikke som sitter på kortet ditt og last ned driver fra produsentens hjemmeside. Uten at jeg har undersøkt det tipper jeg det er snakk om Realtek HD-audio eller AC'97.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Godt mulig det bare er Dell av OEM-produsentene som har fått sine offisielle drivere, men driverstøtten for diverse enheter er ellers ganske bra.

Finn ut hvilken lydbrikke som sitter på kortet ditt og last ned driver fra produsentens hjemmeside. Uten at jeg har undersøkt det tipper jeg det er snakk om Realtek HD-audio eller AC'97.

eg har realtek AC'97, eg fant ein pakke som var for win7 og vista, men den sa at eg måtte ha vista/64 får å kjøre den dirverpakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...