Gå til innhold

Hvor mange screenshots har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg samlet alle mine screenshots i dag, og lurer bare på om det er flere som er like raskt ute med å ta screenshots som jeg.

 

Jeg har nemlig: 8.925 screenshots (beynte å spille i januar) :whistle:

 

Noen høyere?

 

Jeg har over 14k screenshots på den eksterne harddisken min, siden day 1 av TBC release. Alt annet før det har desverre forsvunnet under reformateringer og lignene... til min frustrasjon. :(

 

 

Accounten ble opprettet i februar 2005 btw.

Endret av Harlem
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Rundt 20k screenshots:P

Jeg har gjort det meste opp igjennom tiden da, spiller man fra dag 1 får man med seg mye gøy med mange oldschoolers.:>

Jeg har screenshot av min første toon, min første epic, min første mount og en hel haug av raid pics, også bilder fra jeg rerolla over til min kjære Rogue som jeg spiller nå.

Jeg er en BG/PvP maniac, så jeg har screenshots av alle premades vi har spilt mot, alle "winshots". <3

 

21 481 fant jeg ut at det var.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jeg bare har et par hundre screenshots.

Puro, du får ha det morro en dag med å se gjennom de screenshotsa :D

Det er akkurat det jeg planlegger, den dagen jeg slutter med WoW har jeg en GOD DEL screenshots fra utrolig gode BG dager i vanilla, TBC og litt i Wotlk når jeg gikk for Battlemaster.

En hel haug screenies fra raids, helt tilbake til da strat var 10man, gode tider, gode tider.

Blir nesten litt trist av å tenke på alt blizz har ødelagt, for eksempel World PvP i patch 3.3, premade queues i 2.4 og timelimit WSG i 3.2, er så teit.:s

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hm, er det så sinnsykt mye å ta printscreen av? :o

morsomme hendelser.

Du svarte på ditt eget spm.:p

Jeg driver en BG/PvP guild, og tro meg når jeg sier at jeg har alle win-shots, altså screenshots fra BG wins.

Masse premades og en haug av oldschool PvE, og oldschool PvE gir masse screenshots :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...