Glasskonstruksjon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg samlet alle mine screenshots i dag, og lurer bare på om det er flere som er like raskt ute med å ta screenshots som jeg. Jeg har nemlig: 8.925 screenshots (beynte å spille i januar) Noen høyere? Lenke til kommentar
machine_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har faktisk ikke sjekket, men jeg har måtte tømt folderen 2 ganger! På min første char var det vel screenshot for hvert lvl, haha. Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 961. Brukeren ble laget den 5.5.2005, lett å huske på Lenke til kommentar
Harlem_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg samlet alle mine screenshots i dag, og lurer bare på om det er flere som er like raskt ute med å ta screenshots som jeg. Jeg har nemlig: 8.925 screenshots (beynte å spille i januar) Noen høyere? Jeg har over 14k screenshots på den eksterne harddisken min, siden day 1 av TBC release. Alt annet før det har desverre forsvunnet under reformateringer og lignene... til min frustrasjon. Accounten ble opprettet i februar 2005 btw. Endret 21. oktober 2009 av Harlem Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har veldig få igjen etter min gamle pc ble ødelagt, så har bare noen få nå. Hadde noe rundt 100 screenshots før, har aldri tatt meg spesielt mye tid til å ta screenshots egentlig. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Rundt 20k screenshots:P Jeg har gjort det meste opp igjennom tiden da, spiller man fra dag 1 får man med seg mye gøy med mange oldschoolers.:> Jeg har screenshot av min første toon, min første epic, min første mount og en hel haug av raid pics, også bilder fra jeg rerolla over til min kjære Rogue som jeg spiller nå. Jeg er en BG/PvP maniac, så jeg har screenshots av alle premades vi har spilt mot, alle "winshots". <3 21 481 fant jeg ut at det var. Endret 27. november 2009 av Puro Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Shit .. når jeg spilte WOW i sin tid tror jeg det lå max 40 stk i mappen Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men så har jeg spilt i 5 år da, og det har blitt fler en bare en mappe, hver gang jeg kommer til 2k i screenshots-mappa flytter jeg de, så jeg har en god del mapper. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Hehehe, godt å se det er flere der ute Lenke til kommentar
godlaks1 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Tror jeg bare har et par hundre screenshots. Puro, du får ha det morro en dag med å se gjennom de screenshotsa Endret 3. desember 2009 av godlaks1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Tror jeg bare har et par hundre screenshots. Puro, du får ha det morro en dag med å se gjennom de screenshotsa Det er akkurat det jeg planlegger, den dagen jeg slutter med WoW har jeg en GOD DEL screenshots fra utrolig gode BG dager i vanilla, TBC og litt i Wotlk når jeg gikk for Battlemaster. En hel haug screenies fra raids, helt tilbake til da strat var 10man, gode tider, gode tider. Blir nesten litt trist av å tenke på alt blizz har ødelagt, for eksempel World PvP i patch 3.3, premade queues i 2.4 og timelimit WSG i 3.2, er så teit.:s Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 241 for øyeblikket. Men jeg har spillt på flere PC-er og formatert en rekke ganger siden launch så det tallet skulle nok egentlig vært mye høyere. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ja, mista nettopp 2k screenshots pga harddrive skrive-feil crash. ER DIGG!.. Glad jeg bytta til Windows7, xp duger ikke lenger.>< Endret 2. februar 2010 av Puro Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hadde 1329 da jeg spillte. Skulle gjerne hatt 8 til Men opp i 21k bilder? Dayum mann. Det er mye det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hm, er det så sinnsykt mye å ta printscreen av? :o Hadde aldri mer en max 20-30 av diverse BG resultater, Boss kills og morsomme hendelser. Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sjukt mange screenshots. Tror jeg har 30-40 stk. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hm, er det så sinnsykt mye å ta printscreen av? :o morsomme hendelser. Du svarte på ditt eget spm. Jeg driver en BG/PvP guild, og tro meg når jeg sier at jeg har alle win-shots, altså screenshots fra BG wins. Masse premades og en haug av oldschool PvE, og oldschool PvE gir masse screenshots Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tror jeg sitter på 3 screen shots. 1 av de er da jeg har 1337hp unbuffed helt tilfeldig Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har også tatt noen screenshots av morsomme hendelser. Noen er litt random, som for eksempel da jeg hadde 666 ms Men savner de jeg hadde før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå