Lasse69 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har nå fått min etterlengtede nye PC, den inneholder blant annet et stk Nec DVD+R brenner. Stasjonen finnes i windows utforsker, den fungerer fint å lese fra, men verken Nero eller Burnatoce finner noen brenner ?? Når jeg drar filer over i utforsker så brenner den de på CD plater, men ikke DVD plater. (Jeg har kjøpt rett plater, det er en + brenner og det er + plater;)) Uansett om hvilken plate som står i så burde vel Nero finne brenneren ? Jeg var på NEC sine hjemmesider, men klarte ikke å finne noen driver til denne. (Nec ND-1100A) HJELP !!!! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Trenger ikke drivere til dvd brenner. Har du prøvd å brenne i Nero på vanlig måte, uten å dra over filer i utforsker? Husk på at i Nero må du velge DVD på new compilation, og ikke CD Lenke til kommentar
Lasse69 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 DVD var ikke et alternativ, og når jeg skulle velge brenneenhet så var det ingen disponible. Men jeg løste det med å få tak i en nyere Nero, jeg hadde 5.5.9.9, og fikk tak i 5.5.10.15, da virka det. Men skulle mer enn gjerne fått fatt i Nero 6, men har ennå ikke funnet den via mine normale kilder........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå