Joachim_F Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 The Void er et av tidenes mest unike spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Deus101 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Samme folka bak pathalogic, dette bør VIRKELIG testes! Men jeg angrer at jeg ikke fikk fullført pathalogic grunnet tidspress. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette virker interresant! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe spillet, har så mye annet å vente på. Men annmeldelsen! ÅHH!! utrolig bra skrevet! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Anmeldelsen gjorde iallefall meg nysgjerrig! Får se om jeg kjøper det. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen fler som syns at der er merkelig at et spill med så mye nakenhet og personer som er spiddet på en stake bare fikk 12års aldersgrense? Tror nok at jeg kommer til å skaffe meg dette, men jeg venter på den nedlastbare utgaven. Tjue pund er jo ikke så mye penger, spesielt siden kursen er så lav nå for tiden. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Kanskje verd å påpeke at hos Play.com koster det under 200 kroner, så man slipper moms og avgifter i tollen. Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kanskje verd å påpeke at hos Play.com koster det under 200 kroner, så man slipper moms og avgifter i tollen. De har også fri frakt for de som ikke var klar over det Likte godt å lese denne anmeldelsen, har dessverre ikke budsjett til dette akkurat nå, får se over jul. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Argh! Det er slikt som erger meg med at jeg ikke har en god nok spill-pc, jeg går jo glipp av utrolig spennende titler Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fantastisk! Dette ser ut som et spill jeg komme til å elske. Må sette av tid til The Void. Men er de bildene i anmeldeslen representativt for stilen i spillet? I så fall skulle jeg nesten ønske at de hadde gjort det enda litt mørkere, fargeløst og dystert. Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Men er de bildene i anmeldeslen representativt for stilen i spillet? I så fall skulle jeg nesten ønske at de hadde gjort det enda litt mørkere, fargeløst og dystert. I så fall er det bare å spille Pathologic. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg forstod ikke helt punktene om tidspress og tidsbegrensninger i spillet. Er det sånn at en har så-så lang tid til å fullføre spillet? Slik at historien i spillet går sin faste gang, etter x antall timer er spillet slutt? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Rider of Reason: Jeg har valgt å trekke frem interessante skjermbilder som fungerer fint som illustrasjonsbilder. Mye av spillet har et mørkere og mer fargeløst preg, men mørke omgivelser gjør seg ikke så godt på nettsiden (spesielt ikke når de krympes ned for å passe inn i layouten). frankpettersen: Du har begrenset tid på deg til å fullføre spillet. Det er også en rekke hendelser som skjer til det som virker som fastsatte tidspunkter, uansett hvordan du ligger an. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Men er de bildene i anmeldeslen representativt for stilen i spillet? I så fall skulle jeg nesten ønske at de hadde gjort det enda litt mørkere, fargeløst og dystert. I så fall er det bare å spille Pathologic. Virker som det spillet også må prøves, men det var ikke helt stilen jeg var ute etter. Det første bildet håper jeg, som Joachim F hinter til, er mer representativt for stilen i spillet. En slik grå, nærmest svart-hvit fargetone skaper akkurat den stemningen jeg vil forbinde med "The Void". Og det virker som dette spillet er veldig god på å skape en spesiell stemning. Der er litt "kunstnerisk", om jeg kan kalle det for det, istedet for det "vanlige" rett fram spillet. Det er akkurat det som trekker meg til dette spillet. Jeg elsker utradisjonelle spill. Endret 20. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dette spillet tror jeg passer ganske fint for meg. Elsker spill som ikke følger noen som helst mal! Lenke til kommentar
Søppel_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er anmeldelser som denne som gjør at jeg sjekker gsmer.no cirka et snes ganger hver dag. Spillet virker forøvrig helt fantastisk! Er vel ikke tilfeldig at det lanseres i den tykkeste Flein-sesongen. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 en ting reagerte jeg på..... 12 år? Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Anmelder skriver at han har vanskeligheter med å beskrive hva spillet handler om...vel det kunne kanskje være greit å påpeke f.eks. hvordan kontrollen fungerer. Er det et pek og klikk lignende spill, minner styringer mer om et tradisjonelt eventyr/actionspill eller er styringen mer lik den man finner i f.eks. Tradisjonelle RPGs som Fallout og Neverwinter nights. Det nevnes også noe om noen fiender, men det står ingenting om hvordan interaksjonen mot disse fungerer. Likevel høres det ut som et spennende spill enda jeg nå må si at det ser litt smakløst ut. Hvis de først skal ha det så utrolig spesielt så bør man kanskje også gå litt vekk fra barmfagre damer plukket rett ut fra hvilken som våt sexfantasi. Og selv om det kanskje er meningen at damene skal være erotiske finnes det bedre måter å gjøre det på enn dette. Litt mer stil hadde ikke vært å forakte. Heldigvis ser det ut som om omgivelsene ser mye mer smakfulle ut. Endret 22. oktober 2009 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Anmelder skriver at han har vanskeligheter med å beskrive hva spillet handler om...vel det kunne kanskje være greit å påpeke f.eks. hvordan kontrollen fungerer. Er det et pek og klikk lignende spill, minner styringer mer om et tradisjonelt eventyr/actionspill eller er styringen mer lik den man finner i f.eks. Tradisjonelle RPGs som Fallout og Neverwinter nights. Det nevnes også noe om noen fiender, men det står ingenting om hvordan interaksjonen mot disse fungerer. Fair enough. Du kontrollerer spillet omtrent som et førstepersons skytespill uten skyting. All interaksjon med omverdenen foregår som sagt ved å tegne på skjermen. Ved å tegne på fiendene angriper du dem (presiserte dette i teksten nå). Ellers har du hieroglyfene jeg snakker om i teksten, som gir deg forskjellige egenskaper eller brukes til å manipulere omgivelsene. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjøpte dette spillet på steam nå (10€). Takker for en flott anmeldelse, det virker som om dette er akkurat det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå