avtrekkeren Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så tilfeldigvis dette: http://www.lefdal.com/product/spill-konsoller/konsoll/X36052V00245/xbox-360-super-elite-pakke Har lest mange rykter men har ikke sett noe offisielt rundt dette tidligere, men det er kanskje bare meg som har vært sløv. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jepp er nok du som har vært meget sløv. Elkjøp selger forøvrig til samme pris. Er kun de to jeg har funnet som selger pakken. Tenkte jeg skulle kjøpe den, men klarte ikke vente lenger og bestilte en Elite til 2999 idag. oh well. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg bestilte meg den pakken der på lefdal.com for en liten uke siden. Synes det var en meget god pris siden Modern Warfare 2, to trådløse kontrollere og 250GB følger med. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Slike eksklusive Xboxer er overraskende billige - selv kjøpte jeg den røde som kom bundlet med Resident Evil 5 og et halvt lass med ekstrating som 3 måneders gratis Live og 4 andre spill til omtrent den samme prisen som denne Call of Duty-pakken på GameStop. Endret 22. oktober 2009 av Sputnik Fjernet svar på reklameinnlegg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Svarte så mange ting som kommer som jeg får lyst på. -_- Hadde faktisk ikke lagt merke til denne før nå, men fikk lyst på. Men blir nok litt overkill for meg med 2 xboxer hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå