Gå til innhold

Test: HTC Tattoo – Kjærlighet ved første touch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mobilen.no delte ut sekser til samsung Jet også, og jeg vet ikke helt om den fortjente det.

Men er egentlig ikke i tvil om at tattoo blir en bra telefon. Håper den selges for 1 kr med youngtalk, ettersom det er et "ungdomsabonomang"

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar

Satio koster knapt en 1000 lapp mer, og er overlegen denne på absolutt alt. Inkonsekvens test, igjen. Og hvorfor må jeg lete for å finn ut hva denne koster? Kunne dere ikke tatt dere bryderiet med å ha dette med i en liten info boks?

Hei, grunnen til at Tattoo har fått høyere terningkast enn Satio, er at vi har testet disse telefonen i ulike klasser. Satio er en toppspekket kameramobil med i høy prisklasse, mens Tattoo scorer høyt i sin klasse fordi du her får svært mye telefon for pengene. Vi er opptatte av å sammenlikne epler med epler og pærer med pærer, som er årsaken til at vi tester telefoner i ulike klasser. Men vi tar selvkritikk på at dette ikke kommer godt nok fram dagens testmal.

Vi jobber nå med en ny testmal vi håper å ha på plass mot slutten av oktober, hvor hvilken klasse telefonen er testet i kommer bedre fram, samt et dynamisk prissøk som til en hver tid gir deg oppdatert pris på mobilen du leser om. Et av målene med den nye testmalen er både å gjøre sakene mer oversiktelige, og at du selv skal kunne vekte hva som er viktig for deg. Om du ikke bryr deg om pris, vekter du dette lavt og Sony Ericsson Satio vil sprette forbi feks HTC Tattoo på listen.

Vi vil mye med Mobilen.no, dessverre tar ting noe tid å utvikle. Vi holder nå på å betateste en ny tjeneste som heter "Finn din mobil", og som tar for seg noen av svakhetene du peker på. Ta gjerne en titt på

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=8558&st=0&p=221095&&do=findComment&comment=221095 og kom med dine kommentarer til hvordan tjenesten kan gjøres bedre.

Lenke til kommentar

Ja, flott! Er fremdeles uenig i karaktersettingen på Satio, men lar den passere.

Var inne og så på mobilvelgeren. Den var av den enkle sorten. Jeg savner blant annet valg for hvilken formfaktor man ønsker. Kanskje man også kunne velge form på tastene? Ikke så viktig for de fleste, men for eldre folk er dette alfa omega på en mobil. Enkel, eller avansert telefon? Sony Ericsson sin "mobilvelger" er kanskje en mal dere kunne brukt for å utvikle deres egen? Den er heller ikke komplett, men med noen få forandringer hadde den vært genial.

Akkurat nå er jeg på utkikk etter en kamskjell telefon med store oversiktlige taster, godt kamera, og som er enkel i bruk. Dette er kriterier jeg har satt da det er min far som skal bruke den. Men slike telefoner finnes det ikke mange av.

Lenke til kommentar

Ja, flott! Er fremdeles uenig i karaktersettingen på Satio, men lar den passere.

Var inne og så på mobilvelgeren. Den var av den enkle sorten. Jeg savner blant annet valg for hvilken formfaktor man ønsker. Kanskje man også kunne velge form på tastene? Ikke så viktig for de fleste, men for eldre folk er dette alfa omega på en mobil. Enkel, eller avansert telefon? Sony Ericsson sin "mobilvelger" er kanskje en mal dere kunne brukt for å utvikle deres egen? Den er heller ikke komplett, men med noen få forandringer hadde den vært genial.

Akkurat nå er jeg på utkikk etter en kamskjell telefon med store oversiktlige taster, godt kamera, og som er enkel i bruk. Dette er kriterier jeg har satt da det er min far som skal bruke den. Men slike telefoner finnes det ikke mange av.

Vi er heldigvis inne i en tidlig betafase, så det kommer mye mer funksjonalitet etter hvert :-) Takker for innspillet, jeg sender kommentarene dine videre til utviklerne hos oss.

Lenke til kommentar

Hvor finner forfatter telefonen til 2500kr? Eneste utsalgssted som selger tlf for denne summen er chess med deres "avbetalingsmetode".

Dette er HTCs "veiledende" pris. Endelig salgspris er det forhandlerne som setter. Om denne ligger høyt nå, så vil det trolig ikke gå lang tid før prisen faller til et nivå nærmere det HTC har oppgitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...