OHJohansen Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Her får du kanskje markedets beste Blu-ray-spiller til under tre tusen kroner. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Gjør lillebror BD60 det like godt i dvd-oppskalering som BD80? Har masse dvd filmer liggende så det er viktig for meg. Gf Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har hatt denne spilleren en god tid og kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Kan den streame fra intranett/NAS-disk og server? Hvis så er tilfelle mangler kun opptakfunksjon og brennerfunkasjon. Da er kjøpet i boks. MVH Kjell G Offerdal Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Hadde vært kjekt å vite om det finnes noen max-begrensning på usb-pinne størrelse/mappestørrelse. Min gamle dvd-spiller har max 1gb og det blir for lite til å kunne bruke den som mp3-spiller... Mvh Hans W. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 er denne sonefri på dvd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg