Joachim_F Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 En konflikt mellom Bethesda og Interplay kan få store konsekvenser for Fallout-serien. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 "... Hevder at Bethesda har jobbet mot dem fra dag en ..." QQ. Dette er jo reinspikka sutring, og hele søksmålet minner om stadig økende desperasjon. Hvis Interplay hadde vært i stand til å operere med konsepter som "budsjett" og "deadlines" ville de aldri ha rotet seg opp i situasjonen de nå er i - når de så velger å hoppe på "Bethesda er store og skumle og fæle kapitalister"-bølgen og bruke det som grunnlag i et søksmål, har de spilt fullstendig fallitt. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kos å se alle de store utviklerene in en situasjon som for meg minner mest om to unger i sandkassa, som begge mener at dette er deres leker og ingen andres. Jaja, der strøyk fallout fra glede seg til-lista. Hva skal jeg kjøpe i julegave til meg selv da, tro..? Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det mest alvorlige her er hvis Bethesda hindrer Interplay i å selge Fallout 1 og 2. Hvem som skal lage neste kapittel i en serie som døde i 1998 bryr jeg meg heller lite om. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det mest alvorlige her er hvis Bethesda hindrer Interplay i å selge Fallout 1 og 2. Hvem som skal lage neste kapittel i en serie som døde i 1998 bryr jeg meg heller lite om. Enig. Føler det er ganske latterlig av bethesda å hindre interplay i å selge sine spill, som er mye mer elsket av gamere verden over. Have some respect! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fallout 3 endte mot alle odds veldig bra, men om en av partene skal miste fallout-rettigheter håper jeg det blir bethesda. Interplay har alltid lagt gode spill, i motsetning til motparten, og jeg håper de får muligheten til å gjøre det igjen veldig snart. Lenke til kommentar
Sauron_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Faren er jo hvis alle rettighetene ender opp hos Interplay, sannsynligheten er relativt stor da for at vi alldri vil se et nytt Fallout. Selvom jeg heller ville sett Fallout i Interplays hender. Men de har ikke levert noe på mange år så jeg er skeptisk! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Interplay har ikke penger til å lage spill lenger, så om ikke Fallout skal dø fullstendig, så bør bethesda få rettighetene. Synes Interplay kunne kalt det for the original fallout trilogy, i stede for fallout trilogy. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da lurer jeg på noe utrolig tåpelig her. Føl fri til å latterliggjøre min manglende logikk, men jeg må nesten spørre... Hvorfor kan ikke Bethesda of Interplay _samarbeide_ på fallout? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fordi det hadde blitt for lett, viktig å gjøre det vanskelig. Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 gi fallout til interplay, så kan kanskje bethesda få fingeren ut av ræva og gi oss et nytt elder scrolls Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mitt utgangspunkt er at jeg gjerne vil ha mer Fallout men at jeg helst vil ha mer Fallout i stil med spill nr 1 og 2 heller enn den her "Oblivion-modden" som enkelte refererer til som Fallout 3. Altså, misforstå meg rett, Fallout 3 var et godt spill men jeg synes nok produktet i overkant preget av å være utviklet av Bethesda. Men nå leser jeg jo i denne artikkelen at det er Obsidian som visstnok lager neste spill i serien for Bethesda. Og Obsidian ble vel tuftet på restene av Blak Isle Studios, altså de som designet de første spillene i serien. Slikt sett burde jo mulighetene for at det dukker opp spill som kanskje er litt mer tro mot seriens originale uttrykk være de aller beste om ting får bli som de er. Selfølgelig ville jo det beste vært om retten til å lage Fallout spill havnet hos BioWare men det er vel heller tvilsomt at det vil skje. Desverre /cry. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Selfølgelig ville jo det beste vært om retten til å lage Fallout spill havnet hos BioWare men det er vel heller tvilsomt at det vil skje. Desverre /cry. Det hadde vært fantastisk! BioWare <3<3 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Håper de blir enige, at Interplay kan fortsette og selge sine gamle klassikere (selv om å kalle det fallout triology er et ganske misvisende navn) og at Bethesda kan lage et nytt fallout spill. På grunnlag av min elsk på fallout 3 altså. til dere to med BioWare elsk, hvorfor BioWare? er det pga baldur serien eller? (bare lurer altså, vet lite om dem og har dessverre ikke spilt noen av deres spill, enda) Endret 19. oktober 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fallout 3 er, uansett hvor mye Bethesda nekter for det, Oblivion med pistoler. Fikser de ansiktsuttrykk-systemet i spillet så kanskje vi føler at vi snakker med mennesker og ikke roboter. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Selfølgelig ville jo det beste vært om retten til å lage Fallout spill havnet hos BioWare men det er vel heller tvilsomt at det vil skje. Desverre /cry. Tror BioWare uansett er for opptatt for tiden. De kommer nok til å utvide Dragon Age-serien, og samtidig jobber de med Mass Effect. Noe særlig flere spill tviler jeg på de har plass til. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Selfølgelig ville jo det beste vært om retten til å lage Fallout spill havnet hos BioWare men det er vel heller tvilsomt at det vil skje. Desverre /cry. Tror BioWare uansett er for opptatt for tiden. De kommer nok til å utvide Dragon Age-serien, og samtidig jobber de med Mass Effect. Noe særlig flere spill tviler jeg på de har plass til. De lager vel Baldurs Gate 3 også, med mindre de har outsourcet det til noen andre. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fallout 3 er, uansett hvor mye Bethesda nekter for det, Oblivion med pistoler. LOL Ellers synes jeg det er "bra gjort" av Bethesda å klage på at Fallout trilogy er misvisende når de selv har valgt å kalle Fallout 4 for Fallout 3. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser at endel her inne vil at Interplay skal få tilbake rettighetene.. Hallo? Interplay som la ned utviklignen av det opprinnelige Fallout 3. De la tilogmed ned Black Isle som oppfant og utviklet hele Fallout konseptet. Nå har Bethesda outsourcet utviklingen av neste spill i serien til Obsidian. Obisdian er bygget på restene av Black Isle studios.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå