Gjest medlem-19530 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 er det noen som vet navnet til en server til battlefield som tar en battlefield med uorginal cd key!!!! utenom rattus Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 nei. Kjøp spillet du gutten. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 som Martyrium sier, kjøp spillet det er langt fra bortkastede penger om du virkelig synes spillet er bra. har ikke angret på at jeg investerte de 500 kronene da det kom ut, hatt flerfoldige underholdende timer både med den ene og andre modden samt regulær battlefield. nå koster vel ikke spillet altfor mye lenger? kan bare beklage at jeg ikke svarte på frågan din Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 DSR og CATCHGAMER er cracka! men STØTT dice og kjøp spillet ( begge er norske ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Battlefield er verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
Lhadnir Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 www.catchgamer.no har 2 battlefield servere oppe..Dem er svææææært bra ping på Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 som Martyrium sier, kjøp spillet det er langt fra bortkastede penger om du virkelig synes spillet er bra. har ikke angret på at jeg investerte de 500 kronene da det kom ut, hatt flerfoldige underholdende timer både med den ene og andre modden samt regulær battlefield. nå koster vel ikke spillet altfor mye lenger? kan bare beklage at jeg ikke svarte på frågan din Kan bekrefte at det er blitt billigere ja. Generelt har dette holdt seg uforholdsmessig bra i pris, men på lefdal kjøpte jeg herligheten for 349,- nylig 8) . Det er det verdt Lefdal er generelt en av de få sjappene i norge som har nogenlunde redelige priser på både DVD og spill. Ulempen er at de ikke har nettsider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå