mcgroven Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ...så byttet han dem inn på GameStop. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 vel planen hannes var egentlig ganske god, hadde han bare ikke fulgt det samme mønstere hele tiden men bra de tok han då Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha! For en genial fyr. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hadde han tatt det litt mer rolig i svingene(no pun intended), så hadde han vel kunne fortsatt med dette uten å bli tatt. Å stjele spill til 500.000 i løpet av en 5 måneders tid er vel litt drøyt? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Oioi! Ser for meg biljakten! En mann med en SUV full av spill som stikker av fra politiet, haha! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Wow, dette ga meg.. Inspirasjon.. B) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha, kreativ fyr Artig at dere skriver om slike saker. Lenke til kommentar
Marbash_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Heftig type detder.. Han hadde nok hat mulighet til å holde på en stund til ja, bare han ikke hadde hatt så hastverk, så kunne han nok ha tjent gode penger. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjenner jeg nesten blir litt flau over å lese alle innleggene her. Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere? On Topic: Personen ble tatt og det er bra! Makan, eier ikke skam! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjenner jeg nesten blir litt flau over å lese alle innleggene her. Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere? Slapp av... Folk vitser om langt verre ting enn litt simpel stjeling. Det var nok ingen som mistet livet av å vente en stund ekstra på bestillingen sin. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 On Topic: Personen ble tatt og det er bra! Makan, eier ikke skam! Best vi binder han til strømstolen, så vi kan gjøre et godt eksempel av han Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Litt simpel stjeling? Han stjal for over en halv million.... Helt enig med Danbannan. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjenner jeg nesten blir litt flau over å lese alle innleggene her. Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere? On Topic: Personen ble tatt og det er bra! Makan, eier ikke skam! Stått opp med feil ben idag? Litt sensitiv for litt humor? Skjønner virkelig ikke hva du friker ut for. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Finnes det en tilsvarende tjeneste ala gamefly i norge? Jeg er en av de som runder et spill, og legger så vekk spillet for aldri å røre det igjen. En slik spilleutleie-tjeneste hadde vært perfekt for mitt bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Personen som gjorde dette er kjeltring, han har stjålet mange mange tusen kroner fra MANGE unge mennesker med sikkert ikke så god råd, og det dere klarer å lire av dere er ting som: Inspirasjon og genial fyr? Hvor gamle er dere? Kommer ikke pakken fram i posten så skal man ikke betale noe. Hele opplegget med å klage og sånt er kanskje slitsomt, men ellers er det ikke så farlig for andre enn tjenesten som selger varen. Er situasjonen annerledes er det ikke kjeltringen sin feil at mottakerne taper penger. Det er lov til å spøke om simpelt tyveri når det i teorien ikke skader noen! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 12-18 mnd ? Han slapp billig unna Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Han skal ha props for planen, men trekk for repeterende utførelse. 6/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Finnes det en tilsvarende tjeneste ala gamefly i norge? Jeg er en av de som runder et spill, og legger så vekk spillet for aldri å røre det igjen. En slik spilleutleie-tjeneste hadde vært perfekt for mitt bruk. Nei men vi har et postvesen og de tjenestene er tydeligvis ikke helt kompatible It's game over. Han tapte sitt eget spill kan man si. En kjip postmann er ute av leken. Han har ikke lenger monopol på spillene til folk. Han har spilt sine sjanser! It's gamestop for this guy. Endret 19. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå