Treningsmagasinet.no Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Når man utelukker enkelte matvarer/matvaregrupper fra kosten, er risikoen for en mangelfull ernæring større. Er vegetarkost en hindring for optimal idrettprestasjon? Les saken her Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har ikke tro på vegetarmat i forbindelse med hard trening! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har vært vegetarianer i ca. 6 mnd nå, og synes det funker helt fint. Det er veldig individuelt hva man trenger, tror jeg .. for min del føler jeg meg bedre uten kjøtt/fisk. Spiller fotball og trener 5-6 ganger i uka - null problem! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det finnes endel utøvere som driver med utholdenhets idretter som triatlon og langløp (ultrarunning) som enten veganere eller vegetarianere. Så det burde være gode muligjeter for å drive med utholdenhets idrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg