Gå til innhold

APB: All Points Bulletin


Anbefalte innlegg

Ikke ta det jeg sa altfor hardt :p Syntes absolutt spillet var...enjoyable. Hvis de fikser bittelitt på kjøringa, da blir dette spillet supert! Når laggen blir borte så blir det enda bedre, jeg fant ikke ut hvordan man kjøpte våpen da, så blei eid en del ganger, hehe.

 

Heter TJay ingame, så vil gjerne at folk kontakter meg for og gjøre noen mission eller noe under neste beta test! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Med Enforcer så kan du arrestere Criminals, som får dem til å ikke kunne bevege seg i de neste 20 sekundene eller noe sånt, med mindre noen kommer og løser de opp. Dette kan jo være nyttig for å sette "feller" og å få lette kills. Uansett så vil de yngste antagelighvis ta Criminals, fordi det er kult å være slem.

Lenke til kommentar

Ok, så akkurat en gameplay video som overbeviste meg, dette blir awesome!

 

 

Skal oppdatere første tråd med de to videoene.

 

Bra :)

 

Men, bare for å ha det sagt til andre som er usikre, jeg har aldri vært en MMORPG type, har prøvd flere forskjellige, men ingen har fenget. De fleste jeg har prøvd er jo i den klassiske WoW-stilen, de samme classene, samme characterne, samme kamp-systemet med spells å mana osv, de fleste skjønner poenget.

 

Dette opplegget med GTA i MMORPG stil virker som noe jeg kan nyte godt å lenge :D Det med å bare kjøre rundt i en virkelig levende by med andre klaner som har sine firefights mens jeg og mine blir jaget av noen andre virker så dynamisk at jeg blir ør bare av tanken. Har alltid hatt lyst å spille en MMORPG, men stilen de fleste andre kjører er ikke min stil, men dette er jo perfekt! Kanskje man skal prøve seg på beta? :unsure:

 

Så, noen som kan sende meg til nettsiden der man søker? :innocent:

Lenke til kommentar

MMORPG blir vel ikke riktig betegnelse da det ikke er et tradisjonelt Role Playing Game? Eller kanskje når jeg tenker meg om...

 

Syns iallefall MMOTPS (Massively Multiplayer Online Third Person Shooter) er spenstig nok i uttalen :D

 

Haha, fortalte en venn om APB på skolen idag, vi fant på den kreative sjangeren TPSMMORPG, men MMOTPS er nok mer passende ;)

Lenke til kommentar

Men, vil tro at spillet får noen RPG effekter? Level/rank, våpenoppgraderinger, skills i å klatre osv? Mener jeg husker at en utvikler sa at man har det å klatre over gjerder/murer som et skill eller noe?

 

Hadde jo blitt ganske kjedelig i lengden om det var som GTA IV online at våpen henter du på bakken å ellers bare springer du rundt og gjør det du føler for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...