Gå til innhold

APB: All Points Bulletin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Da var jeg inne! Men det er noe med å sette de i forskjellige verdener/servere, jeg ble rekommendert til World32Ville 3011, skal vi samle oss der?

 

Ja, er jo bare en server.

 

:p

:rolleyes:

 

Har blitt ferdig med characteren min nå, ble ei rå dame som heter Clarice. Har kjørt litt rundt, og det var som ventet helt forferdelig vanskelig å styre. :(

Lenke til kommentar

Da var denne betarunden over for meg. Spillet klikka mens jeg ble kalt ut for å beskytte en bygning mot taggere. Rapporterte pliktoppfyllende til RTW og sier meg fornøyd for i dag. Opplevde spillet som ganske laggy i intro missionsa, men så fort jeg kom inn på pvpserverne så gikk det bedre. Styringa av bil ble bedre der for meg. Men det var tungt å styre og blir nok en småfæl vanesak når betatestinga blir mer stabil.

 

Ellers så syns jeg spillet var ganske bra gjennomført. Jeg kom meg fort inn i knapper og hva som funker. Skjønte fort at revolver funker dårlig og klarte etterhvert å kjøpe (ikke en, men to) SMG som resulterte i at jeg eide! Fikk en kill streak på 6 mot samma fyren^^ Gleder meg til å være med videre i betaen, få med en kamerat og brodern så vi kan cruise samme bil og skyte fra bilen. Merka fort at det hadde vært en ENORM fordel å spille med andre.

 

ENDELIG ER VI IGANG!

Lenke til kommentar

Må nok si jeg er litt skuffa...bil kjøring var helt grusomt syntes jeg, resten var helt ok gjennomført, men jeg skal la det få noen sjanser iogmed at det er beta, hehe. Ble ca 1 og en halv time og da orket ikke jeg mer, håper virkelig de får fiksa diverse ting før release.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kjøringa ble bedre etterhvert, likte den ganske ganske så kult, har mye potensiale, bare de gjør ting enklere (som f.eks å bytte våpen du hadde kjøpt. Det var faktisk vanskelig og vrient). Men jeg er fornøyd, de to timene gikk fort!

Lenke til kommentar

Vi fikk ALT for lite tid! Jeg fikk ikke gjort 1/3 av det jeg ville. :(

 

Null musikk i spillet? Du kunne velge sanger etter sjangre og slikt i playlisten. Jeg er Criminal, så jeg satt selvfølgelig på noe hardcore hip hop B)

Da var det noe jeg overså. Tenkte det lå noe automatisk inne hvis det funka så jeg antok at det var borte. Men er ikke det jeg var mest ute etter å teste for å si det sånn. Sjekker det neste gang da.

 

Angående det å kjøpe våpen. Det var kronglete ja, og jeg endte opp med å kjøpre SMG to ganger fordi jeg ble forvirra. Men når man først vet det så går det jo greit. Og grunnen til at det er sånn er nok med tanke på når du får flere våpen og bytter imellom dem.

Lenke til kommentar

Ååh, nå fikk jeg lyst på enda et spill! :angry:

Om det hadde blitt noe av "Afro Justice" slenger jeg meg gjerne med på den :D

Kom gjerne med flere inntrykk av betaen, ble skikkelig keen på info nå xD

 

Og btw,

Forum-nick: Big h3aD

APB ingame-nick: Big h3aD

Gruppe:

Criminal eller Enforcer: Enforcer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...