Gå til innhold

APB: All Points Bulletin

Anbefalte innlegg

Oppdatert tråden med en liste, for de som kommer til å spille i betaen, evnt i release.

[b]Forum-nick:[/b]
[b]APB ingame-nick:[/b]
[b]Gruppe(for.eks Furious Fighters):[/b]
[b]Criminal eller Enforcer:[/b]

Bruk gjerne denne koden og fyll inn. Så oppdatere jeg listen etterhvert.

Forum-nick: xxTJxx

APB ingame-nick: TJay

Gruppe: Furious Fighters

Criminal eller Enforcer: Enforcer

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Forum-nick: Atsjonas

APB ingame-nick: Atsjonas

Gruppe: for.eks Furious Fighters

Criminal eller Enforcer: Antagelighvis Enforcer, venter og ser hva andre tar!

Lenke til kommentar

Filler'n, skal på kino klokka 21:00, så får ikke deltatt i betaen i kveld :( Har jeg flaks så kanskje jeg får logget inn og sett om jeg får spilt via det problematiske nettet mitt (får ikke spilt online på utallige spill, av en merkelig ukjent årsak)

Lenke til kommentar

@craxdm, det har jeg óg. Har teknisk sett kommet inn, men jeg har ikke fått noen "du har blitt med i betaen" mail. Bare en mail med at jeg er med i Heavy Hitters. Du burde laste ned betaklienten uansett. Hvis jeg hadde fått betainformasjon hadde jeg fortsatt ikke fått blitt med, da det tok lang tid å laste ned betaen. Skal finne en link :)

Edit: Her er den!

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Ikke lenge igjen nå : D

Er redd for at jeg kommer til å bruke for mye av tiden på character customization. Jeg vet ikke helt hva jeg skal prioritere. Enten prøve character customizationen fullt ut, eller fokusere mer på å teste ut gameplayet mest mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ikke lenge igjen nå : D

Er redd for at jeg kommer til å bruke for mye av tiden på character customization. Jeg vet ikke helt hva jeg skal prioritere. Enten prøve character customizationen fullt ut, eller fokusere mer på å teste ut gameplayet mest mulig.

Samme her, sliter litt selv, men tenker at en halvtime til costumization burde holde :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da var jeg inne! Men det er noe med å sette de i forskjellige verdener/servere, jeg ble rekommendert til World32Ville 3011, skal vi samle oss der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...