BLaxxR Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Takker Så mye stifi Endret 14. mars 2010 av Blaxxr Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hm, sto at jeg ikke hadde god nok pc til å innstallere beta, selvom jeg vet at jeg har det. Holder på å laste ned nå, men betyr det at det ikke fungerer når det er ferdig nedlastet? Edit: Bare 1300 minutter igjen nå <_< Den testen er jo bare for å se hvordan du ligger an til requirements spillet krever. Evnt, minimum. Du får kanskje ikke spilt spillet på high, men medium/low. Det stod at jeg ikke hadde bra nok PC for å spille det siden jeg hadde Windows 7, men jeg trykka bare på "Next" så ordnet det seg. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Endelig ferdig! Jeg trenger service pakke, hvis ikke kan jeg ikke spille... Hva har folk tenkt å spille som? Enforcer eller criminal? Endret 14. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Mhm, samme her. Ikke at jeg får spilt noe, da jeg ikke har fått svar fra support enda Jeg som skulle spille og greier. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 yay, ferdig nedlastet og alt fungerer som det skal, gleder meg til i kveld Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hm, sto at jeg ikke hadde god nok pc til å innstallere beta, selvom jeg vet at jeg har det. Holder på å laste ned nå, men betyr det at det ikke fungerer når det er ferdig nedlastet? Edit: Bare 1300 minutter igjen nå <_< Den testen er jo bare for å se hvordan du ligger an til requirements spillet krever. Evnt, minimum. Du får kanskje ikke spilt spillet på high, men medium/low. Det stod at jeg ikke hadde bra nok PC for å spille det siden jeg hadde Windows 7, men jeg trykka bare på "Next" så ordnet det seg. At du fikk kryss på operativsystem, skal du ikke henge deg oppi. Windows 7 er jo ganske nytt og den testen bygger på vista. Så, visuelle forskjeller er minimalt. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jaja, jeg får vente til neste gang. APB var ferdig nedlasta i natt, og min gruppe, Heavy Hitters, kunne spille i går kveld. Dere får oppdatere meg om hvordan det er i kveld da Da jeg spilte det i oktober (prøvde det hos en venn), var det ganske buggy. Blir spennende å høre hvordan det er nå B) Lenke til kommentar
BLaxxR Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg ble med Furious Fighters groupen, jeg vet ikke hva det er uansett så xD Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg ble med Furious Fighters groupen, jeg vet ikke hva det er uansett så xD fikk lasta ned i går og ble med i furious fighters jeg også. første spilling i kveld kl 19:00 Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 20:00 - 22:00 gmt = 21:00 - 23:00 norsk tid. Lenke til kommentar
BLaxxR Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Bare 174 minutter igjen til instalasjonen er ferdig da xD Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 20:00 - 22:00 gmt = 21:00 - 23:00 norsk tid. helt riktig, jeg som surra litt der. får skylde på at det er søndag eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Uff det er så altfor lenge til Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Får ein maks Dl hastighet der ein laster det ned fra? Er på fjellet og kommer heim til nedlasting kl 8, men har 30mb linje. Bare håper eg rekker å laste det ned i tide. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hm, sendte mail til support i går morges, men har enda ikke fått noe svar. Noen andre som har hatt bedre erfaringer? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hm, sendte mail til support i går morges, men har enda ikke fått noe svar. Noen andre som har hatt bedre erfaringer? Hva er problemet? Tror ikke de svarer på en søndag. Mere opptatt av å forberede betaen til i kveldn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Får ein maks Dl hastighet der ein laster det ned fra? Er på fjellet og kommer heim til nedlasting kl 8, men har 30mb linje. Bare håper eg rekker å laste det ned i tide. Jeg brukte noe mellom 2 og 4 timer på å laste ned. Har 30mbit jeg også, så du kan være heldig å få spille litt. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hm, sendte mail til support i går morges, men har enda ikke fått noe svar. Noen andre som har hatt bedre erfaringer? Hva er problemet? Tror ikke de svarer på en søndag. Mere opptatt av å forberede betaen til i kveldn. At jeg har fått mail om at jeg er med i en av gruppene (de som kunne spille i går kveld) men jeg har ikke fått mail med betakode, informasjon og klientnedlastning. Sendte mail i går morges og forklarte, men de har altså ikke svart. Jeg får vente til i morgen, og se da. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Oppdatert tråden med en liste, for de som kommer til å spille i betaen, evnt i release. [b]Forum-nick:[/b] [b]APB ingame-nick:[/b] [b]Gruppe(for.eks Furious Fighters):[/b] [b]Criminal eller Enforcer:[/b] Bruk gjerne denne koden og fyll inn. Så oppdatere jeg listen etterhvert. Endret 14. mars 2010 av Stifi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå