Haunts Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skrev søknad til closed beta i går. Får vel bare krysse fingrene og vente da. Er veldig spent på character creatoren egentlig, har ikke sett noe like spenstig siden CO. Men CO er jo en litt annen form for spenstig hvis jeg skal være ærlig. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 En kamerat av meg har kommet inn i betaen, og jeg har prøvd litt. Character creatoren er, som ventet, massiv, og jeg er litt sur for at jeg kun fikk prøvd i ti minutter Da jeg prøvde, var kun social district åpen, altså der man kan "slappe av" og henge med folk fra begge sider. Mens jeg fiksa på bilen man starta med, ble financial district (skyte, kjøre, oppdrag) åpnet, og vi hoppet inn der. Kameraten min sitt middelmådige tastatur + betalag, resulterte i en opplevelse som var temmelig dårlig. Hvis man derimot ser bortifra lag, så virka det veldig tøft En annen ting: serverne er kun åpne på tirsdager, torsdager og søndager, så det ikke kommer som en overraskelse hvis noen kommer inn. gleder meg B) Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Mm høres bra ut gleder meg til å spille dette her Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/358/view/news/read/16175/All-Points-Bulletin-Delayed-to-Q3-2010.html According to Electronic Arts' investors report, Realtime Worlds' cops-n-robbers themed MMOG, All Points Bulletin, will not be making its Q1 2010 release date. Instead, EA's report lists APB in EA's Q2 2011 fiscal year, or Q3 2010. -.- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hadde helt glemt dette jeg, samme med betaen. Noen som vet om den fortsatt er oppe? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 steike så irriterende då, eg som hadde gledet meg og alt :o lurer på når EA hadde tenkt å annonsere det for det er kun denne måneden og neste igjen av Q1, hadde trodd den kom i mars er då Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det er mange MMOs som aldri kommer seg etter å ha blitt sluppet uferdig. AOC er eit godt eksempel, eit spel mange hadde veldig høge forhåpningar til (meg inkludert). Kan vente litt til så lenge de lager eit høg-kvalitets MMO. Endret 10. februar 2010 av Sverre Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kommer dette spillet til konsollene da? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er mange MMOs som aldri kommer seg etter å ha blitt sluppet uferdig. AOC er eit godt eksempel, eit spel mange hadde veldig høge forhåpningar til (meg inkludert). Kan vente litt til så lenge de lager eit høg-kvalitets MMO. Jo men hjelper ikke alltid. I Age of Conan sitt tilfelle ble det utsatt hele 2år ? De lovte oss mer ferdig produkt. Men var jo stikk motsatt. Men jeg må si det...Age of Conan var en av de beste mmoene jeg har spilt. Altså mye der er sykt morro kontra WoW og andre kloner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Yey! Da har jeg fått beta! Laster ned nå, får bare håpe det er spilletid ikveld! *hinttilandreomåsjekkedethint* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Laster ned betaen jeg også. Har ikke allverdens forhåpninger siden jeg er på laptopen nå med et wi-fi langt unna toppklassen, men satser på en dugelig opplevelse. Har brukt snaut halvannen time på 42%/3.37gb. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Yesda, fikk beta jeg òg Noen som vet hvordan man får vite om man er med i Heavy Hitters eller Furious Fighters gruppene? Står at man skal få mail om det, men det har jeg ikke fått for å si det sånn. Endret 12. mars 2010 av Leaf Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) fått beta invite jeg også, laster ned client @Leaf: lurer på det samme, men det skal ikke ha noe og si på playtesten i morgen pågrunn av at da skal det være åpent for begge gruppene ser det ut til EDIT: Leste litt feil, det ser ut som "furious fighters" gruppen får 2 timer mindre til og teste. Endret 12. mars 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Så alle kom inn untagen meg, som har fulgt med på spillet siden E3 i fjor? RAAAAAAGEEEEEEE Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Så alle kom inn untagen meg, som har fulgt med på spillet siden E3 i fjor? RAAAAAAGEEEEEEE Nawww, dakar Du er ikke den eneste som har fulgt med på spillet lenge skal jeg si deg Dette er jo en beta test hvor vi skal finne problemer, men jeg kan ikke si at jeg ikke gleder meg til og bare teste dette litt også, hehe. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Bleh, jeg ga en ny application, selvom det mest sannsynlig ikke vil fungere. Nåja, det skader ikke. Edit: Bare kom med førsteinntrykk Endret 12. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er på 80% nå. Kjenner at jeg gleder meg litt! Bare håper at det ikke er altfor fullt av bugs. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Playtest er jo en gang i morgen PS: Noen som har noen forslag til hvilken side jeg skal velge?(Enforcer eller Criminal) Endret 12. mars 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) You've been selected as a Beta Tester :o xxTJxx: Enforcer seff. Endret 12. mars 2010 av Stifi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå