MrLee Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jepp. da har jeg fått bekreftet 2 ting om dette spillet om igjen 1. Jeg suger i dette spillet (ellers så er det MANGE som jukser) 2. Det er drittkjedelig å spille alene.(Muuuligens p.g.a. den overnevnte suginga) Endret 21. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Enig at det er kjipt å spille alene, men hvor er det folk finner clans og sånnt? Spiller de fleste kun med IRL friends? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg spiller i klan med en jeg møtte random når jeg spilte. Har ingen venner som spiller dette Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kult. Føler det mangler en møteplass i ABP, type IF i gamledager i WoW. Man har jo Social District, men der står jo alle med trynet ned i de maskinene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Tja, vi kunne jo innført en av social district instansene, gjerne en av dem som ikke alltid er full, som den "norske"? Da kan jo Enforcers og Crims møtes i trygge omgivelser Endret 22. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det hadde vært artig. Sånn som det er nå, logger jeg inn, spiller med noen randoms, og logger ut. Har veldig lite kontakt med folk ingame Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Da nominerer jeg Safe-Social-EN-8 som uoffisiell norges instance for hanging around Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Da nominerer jeg Safe-Social-EN-8 som uoffisiell norges instance for hanging around CYA there. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hahah, skal begynne å henge der! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 En annen fordel er jo at den er nesten tom hele tiden. så det blir mindre laggy/ting å laste. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei. Har tenkt mye på å prøve dette spillet men siden der krever så sinnsykt mye så må jeg bare spørre noen som har litt peiling. Klarer jeg å dra dette:P? HD 5770 1gb Amd phenom 2 X4 920 2,8ghz 4gb ddr2 ram windows xp Noen med lignende specs? PS: Drar crysis og split second på high sist jeg skjekket Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Tror nok det skal gå. jeg har vel litt dårligere og klarer spillet fint Endret 1. august 2010 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan er spillet egentlig? Spilte betaen og det var egentlig ganske kult bortsett fra fryktelig lagg. Er det noe poeng i å kjøpe dette? Blir ikke helt klok siden alle reviews sier spillet egentlig er bra bortsett fra innhold. Lenke til kommentar
Stjernstedt Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Det er veldig morsomt, men det blir kjedelig etter liksom en uke, så blir det sånn at du veit du gjør bare det samme om og om igjen, men man må jo komme opp i de høye lvl'ene da for at det skal bli no fun ut av det Jeg derimot kan ikke betale for rtw hele tia så jeg ble kicka ut av Clanen "Nothing personal" som egentlig er den beste clanen i hele "The League" Så jeg ga litt opp etter det, lol.. Endret 8. august 2010 av Stjernstedt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Da har jeg og kompisen begynt litt igjen. Måtte ha ett skytespill etter all starcraften Fikk endelig unlocket 3 slot preset Bolt action sniper. Den +44'ern og folk går ned på 2 skudd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Lite aktivitet her på en stund. Spiller folk fremdeles APB? Det ble mye bedre etter 1.4.1 patchen når recoil og bedre lyd på våpen og slikt ble introdusert synes jeg i alle fall. Endret 2. september 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Må si at den nye patchen er helt genial. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja ikke sant? jeg føler det er mye mer tilbakemelding i våpnene nå, både rekyl og lydmessig som gjør at "feelingen" på dem er mye bedre.. jeg gikk opp ett hakk på K/D ratio etter patchen, ehhe. Eneste som er feil med den nye patchen er måten de buffet CCGen på. "litt" overdrevet Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er verdt et kjøp ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Tja, du absolutt MÅ ha noen å spille med for at det skal være gøy. Det er gørrkjedelig alene, men 2+ som reger rundt i en SUV eller Pickup og blaster crims, det er gøy Det er først nå det har blitt skikkelig bra, med patchene mener jeg. De har fremdeles litt igjen før det er 100%, men absolutt spillbart. Midtown districtet er jo også på vei snart Endret 2. september 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå