MrLee Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Enforcer på Patriot selv. Lies i Rotten Company (til nå er vi bare 3 venner ) Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Skal se om jeg kan få addet deg, så kanskje vi kunne spilt sammen Jeg er OneEyedJack Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er Enforcer på Obeya, heter Nem der, så legg meg til om du også er enforcer på Obeya! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Haha, meg og 3 kompiser laget "Wilderness Girls" uniformer og bil (tenk Loaded Weapon). Det var relativt morsomt å se reaksjonene når en gjeng speiderjenter stormet nedover veien i en SUV dekorert med cookies og Wilderness Girls logo edit: vi var selvsagt 3 til sammen... meg og 2 kompiser...<br><br><br><br>Vi har nå skiftet Clan name til Wilderness girls.<br>Så hvis du ser en grønn pickup (T-25) med cookie logo og "Wilderness Girls" langs sida med 3 stk med grønne speideruniformer med rød bånd over brystet, så er det oss <br> Endret 15. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Haha, meg og 3 kompiser laget "Wilderness Girls" uniformer og bil (tenk Loaded Weapon). Det var relativt morsomt å se reaksjonene når en gjeng speiderjenter stormet nedover veien i en SUV dekorert med cookies og Wilderness Girls logo HAHAHAHAAHAHA Genialt man, GENIALT! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har ikke Gametrailers.com kommet med en review på dette spillet Noen som vet om en bra review? i filmversjon... orker ikke å lese x) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Tja, det virker som om de fleste anmeldelser er temmelig forskjellige. Likevel har mange et par ting de er enige i. On topic: Har en karakter kalt Rudy på Patriot. Gimme a friend invite : ) EDIT: Enforcer! Endret 15. juli 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er du Enforcer eller Criminal? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ah, det glemte jeg visst. Er enforcer Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da skal jeg prøve å få addet deg neste gang jeg logger på Jeg er fortsatt OneEyedjack Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har ikke Gametrailers.com kommet med en review på dette spillet Noen som vet om en bra review? i filmversjon... orker ikke å lese x) http://www.giantbomb.com/quick-look-apb-all-points-bulletin/17-2889/ Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor har ikke Gametrailers.com kommet med en review på dette spillet Noen som vet om en bra review? i filmversjon... orker ikke å lese x) http://www.giantbomb.com/quick-look-apb-all-points-bulletin/17-2889/ Takker Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Wilderness Girls of Patriot. "Our cookies are so good, they are hand-delivered by uniformed officers all over the country." edit: feil Server, hehe Endret 24. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Veldig enkelt å se om en kvinnelig character er spilt av en mannlig spiller - puppestørrelsen. Noe en legger kjapt merke til i spillet :rolleyes: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Vi viderefører jo selvsagt MMORPG akronymet - Many men online role playing girls. Men som jeg alltid sier. Hvis man skal se på en pixelert figur i flere timer, hvorfor ikke se på en kvinnelig, pixelert figur Endret 19. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Fikk meg APB. Noen som kan gi noen begynner tips? Merker at jeg stadig dør som bare det, med tanke på at alle motstanderene mine ikke er nye spillere og har mye bedre våpen enn meg -.- ender ofte opp med at jeg ikke orker å prøve på selve oppdraget på grunn av at det er umulig for meg å ta motstanderen. Syns ikke det er så greit balansert PVP. men er veldig gøy når man er i gruppe med noen som er en del våpen kraft over meg x) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Lagarbeid er viktig i dette spillet. Veldig viktig. Faktisk så viktig at jeg ikke gidder å spille uten at jeg er med den faste vennegjengen min med coms via skype. random grupper er så som så. kunne sikkert skrudd på VOIP for bedre coms der også, men det har jeg uansett dårlige erfaringer med. Og husk, du får poeng uansett om du taper eller ei er de mye bedre enn deg, får du mer poeng. Er gruppene større = mer poeng.Og siden så godt som ikke er penalty for å dø, så taper du ikke noe på det. Sjekk forum/google for å finne ut hvilke agenter som låser opp våpen X og Y, og pledge til dem, evt. jobb deg opp mot dem slik at du kan få tak i bedre våpen fortere. Å Pledge til agenter er viktig uansett, slik at du ikke får missions fra alt og alle og ikke kommer noen vei. Endret 19. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen som har en Criminal clan på Obeya? Spillte litt aleine i går, men ble bare drept konstant. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fikk meg APB. Noen som kan gi noen begynner tips? Merker at jeg stadig dør som bare det, med tanke på at alle motstanderene mine ikke er nye spillere og har mye bedre våpen enn meg -.- ender ofte opp med at jeg ikke orker å prøve på selve oppdraget på grunn av at det er umulig for meg å ta motstanderen. Syns ikke det er så greit balansert PVP. men er veldig gøy når man er i gruppe med noen som er en del våpen kraft over meg x) Er enforcer og har ganske brae weps og sånt på Obeya. Kan jo spille en gang om du er på samme server. Har også en criminal der. Send PM om du er interessert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå