DannyVice Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det andre enn meg som er i Betaen? Jeg hadde no sykkkttt lagg når jeg gikk i biler. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Er det andre enn meg som er i Betaen? Jeg hadde no sykkkttt lagg når jeg gikk i biler. Er sikkert andre en deg som er med i betaen. Gikk i biler? Ta en titt innom her. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nokon som har ein friend-key til SC2 dei har lyst til å bytta mot APB beta keys? Eg har 3 beta keys til APB beta, som eg er villig til å bytta mot 1 SC2 beta key. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det andre enn meg som er i Betaen? Jeg hadde no sykkkttt lagg når jeg gikk i biler. Er sikkert andre en deg som er med i betaen. Gikk i biler? Ta en titt innom her. Vel, "Kjørte" selfølgelig :-| Jeg har ingen god forklaring på hvorfor jeg skrev "I biler". Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Har en beta key til overs, om noen er interessert. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tar gjerne imot om du fortsatt har den Hadde vert moro å teste spelet, men er usikker på om eg kjem til å kjøpe det retail, får sjå kas inntrykk eg evt. får av beta Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 leste litt rundt om for å se litt på spillet og kom over hvordan betaling var. da leste eg at man kjøpte spillet og fikk 50 timers gratis spilletid med og evig gratis spille tid i de sosiale distriktene og visst man ville har mer spille tid for hele spillet kunne man kjøpe 20 ekstra timer for 6.99$ eller 30 dager for 9.99$ og eg må si at de prisene er jo faktisk veldig gode så vill de gjelde for norge og eller har de ikke sagt noe om det? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kilde: mmorpg.com Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Vi bør utlyse en APB etter spillets dybde. Etter tre sessions blir det mye det samme. Veldig generelt, for å gjøre et ekko av forskjellige pre-views: man har låst opp og kjøpt våpenene man ønsker, og stjeler de bilene man bruker fra A til B samt ikke innehar stort behov for 'vanity items', så vet jeg ikke hva man skal gjøre in-game. Forstå appealen over tid den som kan! Endret 1. mai 2010 av Yzer Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Great, fant nettop ut at det er ein 4,6 gb patch ute. Blir nok ingen apb på meg i kveld. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Great, fant nettop ut at det er ein 4,6 gb patch ute. Blir nok ingen apb på meg i kveld. Tror ikke du er den eneste Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Vi bør utlyse en APB etter spillets dybde. Etter tre sessions blir det mye det samme. Veldig generelt, for å gjøre et ekko av forskjellige pre-views: man har låst opp og kjøpt våpenene man ønsker, og stjeler de bilene man bruker fra A til B samt ikke innehar stort behov for 'vanity items', så vet jeg ikke hva man skal gjøre in-game. Er det noe end-game verdt å snakke om (eller konkrete planer om et), eller er det meningen at man skal spille en slags politi og røver-utgave av TF2 på de samme stedene til dovre faller så snart man har oppnådd gitte mål og er "klar"? Jeg kan forsåvidt tenke meg å prøve ABP uansett hvordan endgame fortoner seg, om ikke annet så fordi det er et interessant konsept, og jeg liker det tidligere arbeidet til RealTime Worlds. Tar gjerne i mot en beta key om noen har. Lenke til kommentar
ravens_rage Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bytter gjerne en APB beta key mot SC2 beta key Men man bør ikke dømme spillet før release. Det er masse vi beta testere enda ikke har fått sett eller prøve i det hele tatt. Hva med chaos ruleset? Kan tenke meg at det blir artig Men det RTW poeng systemet for auction house og spilletid er greit, synes det er bra at jeg kan kjøpe 20 timer, spille 3, også har jeg 17 timer til gode helt til jeg spiller igjen Bra at vi får det asiatiske systemet her i vesten. Hater å kjøpe 2 måneders eller betale for 1 måned bare for å miste 1-2 uker pga. Jobb og det vanlige liv. (Betaling systemet er releaset til offentligheten. Vet veldig godt om NDA regelen ) Realtime Worlds and EA Announce Global Ship Dates for APB (All Points Bulletin™), Pre-Order Incentives AND EVOLUTIONARY PAYMENT MODEL APB blir sikkert ett kjøp for meg. Vil definitivt kjøpe SC2 også men får bare fillern meg ikke komme inn i betaen Liker å prøve ting før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bytter gjerne en APB beta key mot SC2 beta key Skulle jeg gjerne gjort, siden jeg har SC2-betatilgang og ikke har tid til å bruke den så mye - men alas, jeg har ikke noen key som kan deles ut, bare tilgang til betaen assossiert med bnet-kontoen min. Og den er jeg ikke fullt så keen på å dele ut. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tenkte jeg skulle si i fra at gamesradar har en del koder akkurat nå (tror iallefall de har det, koden jeg prøvde virka på første forsøk). Laster ned nå! Sjekk her hvis noen andre vil prøve seg: http://www.gamesradar.com/pc/apb/news/apb-beta-key-giveaway-come-get-yours/a-20100507101022260085/g-20080505102548357058 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ser ut til at jeg klarte å sikre meg en - jeg får iallefall laste ned betaen, men helt sikker er jeg ikke før jeg logger inn. Takk for tipset! Forresten, noen som allerede er i betaen som kan forklare meg en ting jeg plutselig lurer på? I launcheren står det noe om closed beta playsession, betyr det at denne betaen ikke lar deg spille mer eller mindre hele tiden, men bare når utviklerne lar deg (som gjerne er sånn en gang i uken eller noe)? Endret 7. mai 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Man kan bare spille i de tidsperiodene som er oppgitt. Er nok en gang i uken for deg. Spilletiden er på rundt 4 timer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jaja - neste er på søndag, så jeg får iallefall prøvd det nokså snart. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Blir å spille i dag om få timer. Legg gjerne ut nick. Mitt er RiotNOR. PS: Husk NDA, folkens. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er vel ikke bare jeg som sliter med at alle serverne er fulle? Btw, for de som skal pre-order fra EA store, bruk denne som promokode så får dere 100 ,- KR avslag: VoucherCodes.com25% Kilde: http://eu.beta.apb.com/forums/showthread.php?t=74031 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå