Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva med "Afro Justice".... eller ikke xD Guild navn er gøy å finne på x) "Bad Cops" "Failed Hero Project" nei off... må ikke begynne å ramse opp for mye x) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 enforcer er vel politi folket. sånn som eg har forstått det i værtfall. og du kan få dress ja, har sett det en en trailer et eller annet sted. eg skal lett ha dress, det er viktig for min flotte stil stifi, du skal få æren av å lage en enforcer guild når spillet kommer ut. eg vet eg vet, det er en stor ære, enjoy it (p.s den må ha et AWESOME navn) Hehe. Får vi nok folk som vil spille APB, samt enforcer, er jeg med på å støtte en enforcer clan. Skal klare å finne på noe som passer best til clan navnet. ("Må inn i tenkeboksen") Har vi kommet så langt at vi har nok folk som er interessert og spillet begynner å nærme seg. Er jeg villig til å bygge på et skikkelig community til akkurat clanen, med forum og ventrilo server. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 nice, det hadde vært utrolig bra alltid gøy med sånne guilder som kommer ut fra forum som dette for då blir det som oftest alltid godt comunity på guilden. og eg tror nok ikke å finne folk blir for vanskelig for spillet ser jo så pass genialt ut. når eg ser etter guilder så ser ikke eg etter de som er best og har flest medlemmer og sånt, eg ser etter de som har best community, liker å sitte å chatte med guilden menst eg spiller. og andy.n, afro justice faktisk? måtte flire litt av den der asså bad cops kommer det garantert til å være en guild som heter veldig fort. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Har fulgt med på APB ganske lenge nå, og må si at jeg gleder meg stort Alle burde sjekke RealtimeWorlds sine podcasts om spillet her (kommer én ny episode per uke) Dere burde også sjekke denne siden . Dette er det største uoffisielle APB forumet, og folk fra Realtime Worlds bruker det midlertidig for å gi beskjeder osv. Altså en veldig bra side å ha et øye på. Jeg, og noen venner, har tenkt å lage en Enforcer klan. Vi skal gå for en "rettferdighets" stil. We will be known as The Righteous! Endret 21. oktober 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hehe må selv si at jeg lo litt inni meg da jeg kom på "Afro Justice" x) Forestill deg en gjeng med men i dress og afro xD Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 takk for tipset om forumet og podcastene, skal garantert ta en titt på de. og guilden dåkkars høres veldig tøff ut. godt å høre det er noen som har tenkt å være enforcer istede for criminal. og andy, vist vi har det utende så vil no criminal siden i værtfall frykte oss, ser det for meg og det ser meket snålt ut Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 "Afro Justice"...awesome! Hvis det senere blir implementert motorsykler i spillet, hadde det vært tøft å lage en criminal biker gang Cruise rundt i lærvester, og skyte civilians med hagle B) Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 hadde ikke forundret meg om det kom motorsykkler etter hvert håper bare spillet har plenti med content, masse missions og steder å dra til. er det fortalt noe om hvordan character development er? visst de har noe av det da. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Blir spennende og se hva de viser i neste Podcast episode. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=l8wxgfeFl0w http://www.youtube.com/watch?v=uqPow9J8D8M Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skal helt klart være enforcer, i stor Bad Boys stil. Mitt klannavn må jo bli: "Benny the cops" Eventuelt kan charen hete Benny Håper at de har makroer med, da blir det tradisjonelle kampropet: "Freeze, I'm Benny the cop" Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 "Benny the cops" - Hvorfor må det akkurat inneholde cops? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg hadde blitt med i den guilden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Afro justice hadde jeg lett vert med i, dritbra navn! Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 "Benny the cops" - Hvorfor må det akkurat inneholde cops? Jeg vil helst ikke være alene i en klan Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=dlku0pVPKcc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hva med "SPPD" (San Paro Police Department) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hvilken plattformer kommer det til? Endret 15. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 det kommer til pc og xbox 360, men tror 360 versjonen kommer litt seinere for har ikke sett noen utgivelse dato på den, men pc versjonen skal komme ut første kvartal 2010^^ Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Spillet kommer kun til pc i første omgang. De utelukker ikke en versjon til xbox 360, men de har sagt at fokuset deres er på pc versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå