Gå til innhold

APB: All Points Bulletin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enforcer er vel politi folket. sånn som eg har forstått det i værtfall.

og du kan få dress ja, har sett det en en trailer et eller annet sted. eg skal lett ha dress, det er viktig for min flotte stil :p

stifi, du skal få æren av å lage en enforcer guild når spillet kommer ut. eg vet eg vet, det er en stor ære, enjoy it :D (p.s den må ha et AWESOME navn)

Hehe.

Får vi nok folk som vil spille APB, samt enforcer, er jeg med på å støtte en enforcer clan. Skal klare å finne på noe som passer best til clan navnet. ("Må inn i tenkeboksen") Har vi kommet så langt at vi har nok folk som er interessert og spillet begynner å nærme seg. Er jeg villig til å bygge på et skikkelig community til akkurat clanen, med forum og ventrilo server.

Lenke til kommentar

nice, det hadde vært utrolig bra :D

alltid gøy med sånne guilder som kommer ut fra forum som dette for då blir det som oftest alltid godt comunity på guilden. og eg tror nok ikke å finne folk blir for vanskelig for spillet ser jo så pass genialt ut.

når eg ser etter guilder så ser ikke eg etter de som er best og har flest medlemmer og sånt, eg ser etter de som har best community, liker å sitte å chatte med guilden menst eg spiller.

og andy.n, afro justice faktisk? måtte flire litt av den der asså :D

bad cops kommer det garantert til å være en guild som heter veldig fort.

Lenke til kommentar

Har fulgt med på APB ganske lenge nå, og må si at jeg gleder meg stort :D Alle burde sjekke RealtimeWorlds sine podcasts om spillet her (kommer én ny episode per uke)

Dere burde også sjekke denne siden . Dette er det største uoffisielle APB forumet, og folk fra Realtime Worlds bruker det midlertidig for å gi beskjeder osv. Altså en veldig bra side å ha et øye på.

Jeg, og noen venner, har tenkt å lage en Enforcer klan. Vi skal gå for en "rettferdighets" stil. We will be known as The Righteous!

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

takk for tipset om forumet og podcastene, skal garantert ta en titt på de. og guilden dåkkars høres veldig tøff ut. godt å høre det er noen som har tenkt å være enforcer istede for criminal.

og andy, vist vi har det utende så vil no criminal siden i værtfall frykte oss, ser det for meg og det ser meket snålt ut :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...