Craxmerax Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 NEEI!! Mamma fant ut at vi skulle på hytta i kveld Får ikke spilt i dag! Vær hjemme alene? Ikke gammel nok til å være alene hjemme. Ah, fult mulig det ja! hehe Tingen var at mamma og pappa ville at alle barna skulle være på hytta sammen i påska. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ah, kjip den, aldri vært noe fan av hytte jeg, heh. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Spesielt når det ikke er internett der. Jaja. Får se om jeg rekker betaen i morra. Skal opp på hytta igjen i kveld, men håper at vi er hjemme i morgen ^_^ Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Spesielt når det ikke er internett der. Jaja. Får se om jeg rekker betaen i morra. Skal opp på hytta igjen i kveld, men håper at vi er hjemme i morgen ^_^ Lykke til med det PC'n tok kvelden på Onsdag, må få fikset den til i morgen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg gleder meg til i kveld ^_^ Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 jeg også, håper det blir litt mindre lag Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvor kjøper man våpen i spillet egentlig? Alt jeg finner er Ammo automater i Financial District. Og ikke ser jeg noe kjøp av klær heller. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du kjøper det hos contacts, som for eksempel Eva Orlandez i Water District. Desto mer rykte du har hos en faction, jo bedre våpen kan du kjøpe, hvis du har råd til det óg såklart. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Hvor kjøper man våpen i spillet egentlig? Alt jeg finner er Ammo automater i Financial District. Og ikke ser jeg noe kjøp av klær heller. Klær kjøper du i social district. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Registrerte meg til Beta i går, hvor lang tid kan det ta? D: Ser så utrolig rått ut. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det kan muligens ta en stund, med tanke på at det har kommet to nye grupper med testere den siste måneden. Men hvem vet? Kanskje du har flaks Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som nevnte en plass noe med 4v4 8v8.... kan du ikke ha større kamper? Er det ikke hundre folk i hver bydelting? Hvordan virker dette med å se andre folk i verdenen? Noen som har lyst å forklare? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det kan muligens ta en stund, med tanke på at det har kommet to nye grupper med testere den siste måneden. Men hvem vet? Kanskje du har flaks NOOOOES Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hø...bombesikker på at da dette spillet ble annonsert så var det til Xbox360? Nå er det blitt et PC spill med muligheter for en Xbox 360 versjon? (*host*Age of Conan*nys*) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Da det ble annonsert så var det både til PC og 360. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 *snufs*. Nå fungerer internettet endelig . FIKK IKKE SPILT NOE PGA DETTE DRITT NETTET!!! Lenke til kommentar
Death Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fileplanet.com gir ut nøkler, du trenger bare en gratis konto. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 *snufs*. Nå fungerer internettet endelig . FIKK IKKE SPILT NOE PGA DETTE DRITT NETTET!!! Ikke klag. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fikk spilt en snau time i går, ble ganske lei av laggen. Nå som alle har fått seg litt forskjellige våpen er det utrolig irriterende hvis det lagger, for plutselig har motstanderen overtaket for han har et våpen med mye spray <_< Men fikk kjøpt en combat rifle av noe slag for 5$ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=greBiEUYtsw Endret 5. april 2010 av Stifi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå