Craxmerax Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg vet faktisk ikke om jeg rekker å bli ferdig med nedlastingen til i morgen kveld Har fortsatt 5 gb igjen! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kun jeg, som søkte dag én, som ikke har fått tilgang altså Takker de høyere makter for en uoppmerksom kompis, med en Heavy Hitters bruker, som jeg kan bruke Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Typisk.. Er ikke hjemme i morgen, og så reiser jeg vekk på søndag. Jaja, får vel teste neste gang eller noe sånt Endret 24. mars 2010 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Faen så jeg gleder meg til playtimen i kveld! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Gleder meg også til i kveld, var helt awesome sist gang så det blir sikkert bedre nå!^^ Til dere som er nye så anbefaler jeg dere og bli med i en group når dere er ferdig med tutorial, det ble mye mer morsomt da syntes jeg i hvertfall! Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Håper jeg rekker i det minste én time med playtime, da jeg har andre planer for i dag. ^^ EDIT: Joiner gjerne gruppe, har ennå ikke testa gruppesystemet o.l. In-game character heter det samme som profilen her. Endret 25. mars 2010 av Kamizage Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Æsj da! Blir ikke ferdig med nedlastingen til i kveld. Hadde pcen på i natt, men mangeler fortsatt 5gb Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Refererer til APB: All Points Bulletin - Venneliste v1.0, som du kan finne her Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror det er noen litt lenger opp i systemet som vil ha meg foran skjermen i dag. Ble sparket på samme sted på foten 2 ganger i gymmen. (sko mot sokker = vondt) Blir ikke trening på meg i dag. Om noen kanskje lurer så finnes jeg under navnet Lexiboij Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Du sparket sikkert veggen, så du kunne spele APB. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det kan være jeg rekker litt i kveld :rolleyes: Håper bare det fungerer når jeg legger det over på den stasjonære fra laptopen som jeg laster ned på Er egentlig fortsatt litt usikker på om jeg skal være criminal eller enforcer.. Hva er gøyest å spille? Lenke til kommentar
Woland Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det kan være jeg rekker litt i kveld :rolleyes: Håper bare det fungerer når jeg legger det over på den stasjonære fra laptopen som jeg laster ned på Er egentlig fortsatt litt usikker på om jeg skal være criminal eller enforcer.. Hva er gøyest å spille? Kva som er kjekkast er det du har mulighet til å prøva i BETA, me andre har prøvd det ganske lite, så eg vil ikkje tru nokon av oss vil kunne sei kva som er kjekkast. Du kan jo lesa på kva dei to innebærer, og velga utifrå det som passar deg best. Endret 25. mars 2010 av Yfel Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg må innrømme at Enforcer var gøyere enn det jeg trodde. Før jeg fikk fingrene fatt i APB, hadde jeg lest at man kunne forvente seg oppdrag innen transport, granskning, eskorte (Nei, ikke sånn eskorte ), og det hørtes i grunn kjedelig ut. Oppdragene er temmelig monotone, men alt er avhengig av hvem du ruller med. Jeg traff noen helt tilfeldige forrige gang, og vi passa bra sammen. Vi lo, skøya og drepte kriminelle. Good times! Alt er altså avhengig av hvem du kjører rundt med. Alene kan det bli litt kjedelig etter hvert. Endret 25. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Stemmer. Det var 20:00 GMT, altså 21:00 i Norge. <_< Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Omfg, nå blir det kjedelig venting... Omfg, nå blir det kjedelig venting... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 21:00? JESS!! Var sikker på det begynte klokka åtte så jeg hadde nettopp insett nederlaget.. Jeg skal spille APB!! ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nå håper jeg bare det fungerer med å overføre det fra laptopen over til den stasjonære :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå