Stifi Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 xxTJxx: Hva er det du kaller det ingame? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 TJay er det jeg heter ingame, Enforcer Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er sykt kjedelig når jeg aldri får mailen med beta access Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Da var det over igjen. Samme som sist gang, så synes jeg at ting som burde kunnes gjøres på to sekunder, er altfor vanskelig. Som for eksempel å bytte klær som jeg hadde kjøpt. Da måtte jeg bytte district til storbyen, forså finne en wardrobe, også sette sammen det jeg har kjøpt. Altfor vanskelig når det bare kan være å trykke på "i" som det er i alle andre MMO spill. Bilkjøringa burde de fortsatt gjøre noe med, altfor vanskelig å styre, og jeg har sikkert kjørt over rundt 50 fotgjengere idag, uansett hvor forsiktig jeg kjører. Edit: Men jeg digger det uansett! Endret 21. mars 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Faen så gøy det ble på slutten nå! Jeg stresset i nærmere 10 min for å få bruke våpenet jeg kjøpte, til slutt fant jeg ut at jeg måtte stå og kline med våpen-brusmaskinen for å kunne skifte. Og etter det var det en del dreping av enforcere B) Edit: Jeg syntes bilkjøringen i seg selv virker helt grei, tror heller at det er laggingen som ødelegger, for det er noe perioder kjøringen funker helt fint Endret 21. mars 2010 av Naiits Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Dette var en awesome playtest! hadde mye mer morro denne gangen nå som jeg var i en gruppe med 3 andre! ^^ Fikk meg et ordentlig våpen og drepte en haug med criminals! også fått meg noen nye klær: Full dress med pilot briller og earpiece Gleder meg til neste playtest! Endret 21. mars 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 aw.... glemte det helt x( Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Endelig fikk jeg spilt litt Selv om det ikke var så lenge da. Hvis det er en ting jeg føler bør forbedres så er det nok bilkjøringa. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Endelig fikk jeg spilt litt Selv om det ikke var så lenge da. Hvis det er en ting jeg føler bør forbedres så er det nok bilkjøringa. Bilkjøringa blir du faktisk ganske mye bedre på når du har fått kjørt litt, og jeg har tro på det de sier om at den er mye bedre når det ikke er lag. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 I går var det en finfin opplevelse. Forsto raskt at startpistolen var fantastisk dårlig - i hvertfall i mot andre som ikke hadde samme våpen. Da jeg fikk kjøpt meg den billigste SMG-en gikk det bedre. Dette bekymrer meg litt, egentlig. Virker litt som om den som har det beste våpenet, og kan holde siktet lengst mulig på motstanderen vinner. Håper ikke alle kommer til å hoppe rundt når spillet kommer. Er det noen andre som har fargebugen? Når jeg skal kustomisere bil og symboler, så får jeg kun sort. Snakka med andre, som opplever det samme. Det håper jeg blir fiksa på før launch. For meg, er grafikken rett og slett dårlig. Noe som jeg ikke forstår, med tanke på at jeg har en middels gammel spillpc (to år siden) Jeg spiller nå, så jeg kommer med ekstra inntrykk senere Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg fikk heller ikke noen annen farge en svart da jeg prøvde å lage et symbol. Trodde det var noe jeg gjorde feil, jeg Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er forferdelig irriterende å aldri få en beta invite Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 ... For meg, er grafikken rett og slett dårlig. Noe som jeg ikke forstår, med tanke på at jeg har en middels gammel spillpc (to år siden) Det er vel slik at man ikke har muligheten til å sette grafikken på spillet til maks enda pga servere eller noe, hvertfall det jeg har lest. + dette er jo bare beta, vel og merke Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Se der ja! Nå ligner det på noe Da var jeg også med i betaen :D :D :D Lenke til kommentar
Damio Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fikk beta key i dag, men launcheren forsvinner etter 3 sekunder. Har god nok data, noen som har opplevd det samme? har win 7. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fikk beta key i dag, men launcheren forsvinner etter 3 sekunder. Har god nok data, noen som har opplevd det samme? har win 7. Har ikke hatt problemet, men prøv og "run as administrator" Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Se der ja! Nå ligner det på noe Da var jeg også med i betaen :D :D :D Hvordan i huleste får du en beta key og ikke jeg? Jeg registrerte meg før deg! Unnskyld maset, men det er sykt irriterende! EDIT: JEG HAR FÅTT INVITE!! Den kom for to min siden! Endret 23. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Min kom for 40 min siden Så i den nyeste podcasten at de utvidet den stengte betaen, så er nok pga dette at vi får ^_^ Men, herregud, 555 minutter igjen av downloaden på klienten <_< Endret 23. mars 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Prøver å finne ut hvilken gruppe jeg er med. (HH eller FF) Noen som har peil på hvor dette gjøres? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg fikk en mail rett etter jeg fikk beta-koden. Der sto det hvilken gruppe jeg var med i. Men kan hende du kan finne det ut ved å gå inn på beta-siden, og logge inn med brukeren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå