Stifi Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Så du må være en av gjengene for å få tilgang til betaen i det hele tatt? Ble litt usikker nå. Du blir automatisk satt til en gruppe, når du får beta invite. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Ok, så om jeg ikke har fått noen invite til nå kan jeg skyte en hvit pinn etter den for øyeblikket? :rolleyes: EDIT: Skrivefeil. Endret 18. mars 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
MrBubbles Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ok, så om jeg ikke har fått noen invite til nå kan jeg skyte en hvit pinn etter den for øyblikket? :rolleyes: Damnit! Enda en beta jeg har lyst til å prøve! Argh! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nedlastingen starter vell ikke på nytt om man avslutter APB Launcher? Lenke til kommentar
Brysjj Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Nedlastingen starter vell ikke på nytt om man avslutter APB Launcher? Tror ikke det, men når jeg lastet ned betaen så gikk serverne ned midnatt. jeg ble lei mei ((( Men nå er jeg i betaen, spillte sist søndag (er i Furius fighters) Spiller er bedre enn jeg trodde men jeg kom inn i betaen og har spillt, spille var bedre enn jeg trodde Endret 19. mars 2010 av Major Pain Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vel, jeg fikk låne brukeren til en kompis, og spilte APB for første gang siden forrige høst. Det har forandret seg til det bedre, spesielt med tanke på HUD og tegn og slikt. Deilig å endelig få tid til å lage en karakter som jeg er fornøyd med, og kjøringa var overraskende bra ( med tanke på all dritten diverse folk har slengt etter det) Btw: Heavy Hitters: Closed Beta Playsession (New Characters Only) Monday 22 March 2010 1300 GMT – 1700 GMT Heavy Hitters: Closed Beta Playsession (New Characters Only) Tuesday 23 March 2010 1300 GMT – 1700 GMT Leste meg frem til at HH er "veteranene", altså de som fikk tilgang i fjor høst. RTW fokuserer mer på dem, tydeligvis, da HH har fått betraktelig mye mer spilletid enn FF. Too bad for you guys Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nå skjønner jeg hvorfor de kaller oss Furious Fighters. Vi får bare spille to timer på en søndags kveld. Mens de andre får spille fire timer, to ganger i uka. Lenke til kommentar
Brysjj Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vel, jeg fikk låne brukeren til en kompis, og spilte APB for første gang siden forrige høst. Det har forandret seg til det bedre, spesielt med tanke på HUD og tegn og slikt. Deilig å endelig få tid til å lage en karakter som jeg er fornøyd med, og kjøringa var overraskende bra ( med tanke på all dritten diverse folk har slengt etter det) Btw: Heavy Hitters: Closed Beta Playsession (New Characters Only) Monday 22 March 2010 1300 GMT – 1700 GMT Heavy Hitters: Closed Beta Playsession (New Characters Only) Tuesday 23 March 2010 1300 GMT – 1700 GMT Leste meg frem til at HH er "veteranene", altså de som fikk tilgang i fjor høst. RTW fokuserer mer på dem, tydeligvis, da HH har fått betraktelig mye mer spilletid enn FF. Too bad for you guys Ok på tide å sende epost til RTW da! jeg vil være i ''veteranene'' sin gruppe Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Syns det blir feil å legge fokus på en gruppe, når den ene gruppa(HH) fikk teste mye tidligere en oss FF. Samt, to timer blir litt i det miste laget. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Syns det blir feil å legge fokus på en gruppe, når den ene gruppa(HH) fikk teste mye tidligere en oss FF. Samt, to timer blir litt i det miste laget. Heilt enig. Endret 21. mars 2010 av Yfel Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Synes de skal fokusere på folk fra Norge med noe over middels maskinkraft. Skulle gjerne ha prøvd dette, for om jeg ikke får det, blir jeg tapt til SWTOR. Hadde vært synd. Liker konseptet. Endret 21. mars 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Men vi må huske på at dette er en Beta, og ikke en slags demo. Det med at de setter folk i forskjellige grupper, har nok noe med at de vil gjøre forskjellige typer tester. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vil jeg kunne fortsette å spille på dama jeg lagde i forrige uke, eller må jeg starte på nytt? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Vil jeg kunne fortsette å spille på dama jeg lagde i forrige uke, eller må jeg starte på nytt? Du vil kunne fortsette, tror jeg. Er bare HH det gjelder. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva er det All Points Bulletin egentlig betyr? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 a broadcast alert from one police station to all others in an area, state, etc., as with instructions to arrest a particular suspect or suspects. Abbreviation: APB Source Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fikk en ny mail fra APB om at jeg er valgt til å være beta tester. Koden som var oppgitt var lik den fra den første mailen. Maser dem, eller hva er det som skjer? Er det fortsatt slik at jeg bare kan spille på utvalgte datoer? (Tror jeg er Furious Fighter) edit: nvm, fant ut av tidene. Når signet du opp? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fikk en ny mail fra APB om at jeg er valgt til å være beta tester. Koden som var oppgitt var lik den fra den første mailen. Maser dem, eller hva er det som skjer? Er det fortsatt slik at jeg bare kan spille på utvalgte datoer? (Tror jeg er Furious Fighter) edit: nvm, fant ut av tidene. Når signet du opp? Husker ikke. En stund siden. Tror det var når de åpnet opp for beta signup. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 nå braker det vel straks løs for oss FF igjen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå