Gå til innhold

APB: All Points Bulletin

Anbefalte innlegg

Det eneste som er sikkert er at de ikke skal ha betaling i måneden. Så får vi heller se hva de mener med det nye betalingssystemet deres. Det er mange som har et intenst hat mot micro payments, noe som er forståelig. Hvis det blir implementert i spillet korrekt, derimot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, får beskjed: "Sorry, you do not have the hardware to run this game". Så trykker jeg next og får opp bildet: Installation complete. Nuvel, det kommer opp i startmenyen, MEN! Når jeg kjører det bare blinker launcheren opp og forsvinner igjen.

Lenke til kommentar

Vel, får beskjed: "Sorry, you do not have the hardware to run this game". Så trykker jeg next og får opp bildet: Installation complete. Nuvel, det kommer opp i startmenyen, MEN! Når jeg kjører det bare blinker launcheren opp og forsvinner igjen.

Send en support mail de til: [email protected]. Men RAM skal ikke ha noe å si på launcher. Er det noe annet galt.

Lenke til kommentar

Fikk en ny mail fra APB om at jeg er valgt til å være beta tester. Koden som var oppgitt var lik den fra den første mailen. Maser dem, eller hva er det som skjer?

Er det fortsatt slik at jeg bare kan spille på utvalgte datoer? (Tror jeg er Furious Fighter)

edit: nvm, fant ut av tidene.

Endret av Nero Wulf
Lenke til kommentar

Yes, kun utvalgte tider. På lørdag og søndag er det spilletid igjen. Samme tider som forrige uke :)

Forresten, denne tråden skal være i PC-delen. APB kommer jo kun til PC.

Feil, det er også planlagt en 360 release :)

Lenke til kommentar

Yes, kun utvalgte tider. På lørdag og søndag er det spilletid igjen. Samme tider som forrige uke :)

Feil.

Will there be console ports? Or a Linux or Mac client?

We’re evaluating opportunities for a console port of APB but there’s nothing concrete to announce at the moment. There will not be a Linux or Mac version of the game.

Kilde

Som EJ har sagt i noen podcaster så har de veldig lyst til å jobbe mot konsoll og spesielt 360, men de har ingen konkrete planer om det og fokuserer på PC. Så man kan si at de har planlagt en release på 360, men jeg vil først se spillet ut på PC og at de har nok suksess med det til at de kan jobbe mot en 360. Kommer da ann på hvordan man tolker "planlagt".

Litt mer konkret sagt:

, husker ikke om det var snakk om det før det.

Lenke til kommentar

Feil.

Will there be console ports? Or a Linux or Mac client?

We’re evaluating opportunities for a console port of APB but there’s nothing concrete to announce at the moment. There will not be a Linux or Mac version of the game.

Kilde

Som EJ har sagt i noen podcaster så har de veldig lyst til å jobbe mot konsoll og spesielt 360, men de har ingen konkrete planer om det og fokuserer på PC. Så man kan si at de har planlagt en release på 360, men jeg vil først se spillet ut på PC og at de har nok suksess med det til at de kan jobbe mot en 360. Kommer da ann på hvordan man tolker "planlagt".

Litt mer konkret sagt:

, husker ikke om det var snakk om det før det.

Ja, du har selvfølgelig helt rett, det jeg mente med "planlagt" var at spillet ikke helt sikkert er en PC eksklusiv tittel. Siden de har lyst til og jobbe med 360 så er det mulig noen som ikke eier en god nok PC har lyst til og følge med og derfor syntes jeg personelig ikke at denne tråden hører hjemme kun under PC, men dette er jo selvfølgelig bare min mening.

Jeg kommer personelig til å ville ha det til PC da :)

Lenke til kommentar

Heavy Hitters: Closed Beta Playsession

Saturday 20 March 2010

1800 GMT – 2200 GMT

Furious Fighters: Closed Beta Playsession

Sunday 21 March 2010

2000 GMT – 2200 GMT

Husk å sjekk mailen, angående hvilke gruppe du tilhører. Vi møtes ingame.

;)

Lenke til kommentar

Heavy Hitters: Closed Beta Playsession

Saturday 20 March 2010

1800 GMT – 2200 GMT

Furious Fighters: Closed Beta Playsession

Sunday 21 March 2010

2000 GMT – 2200 GMT

Husk å sjekk mailen, angående hvilke gruppe du tilhører. Vi møtes ingame.

;)

Håper det er noen jeg kan groupe opp med til søndagen, hadde vel kanskje vært litt morro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...