Lexiboij Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 De som ikke har registrert seg for en Beta burde gjøre det snarest. De har en ny delerune nå snart. Har de gitt noe informasjon om hvor mange som kommer inn hver gang? Regner med at jeg ikke kommer inn. <_< Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 De som ikke har registrert seg for en Beta burde gjøre det snarest. De har en ny delerune nå snart. Har de gitt noe informasjon om hvor mange som kommer inn hver gang? Regner med at jeg ikke kommer inn. <_< Joda, ikke vær så negativ. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 De som ikke har registrert seg for en Beta burde gjøre det snarest. De har en ny delerune nå snart. Hvor leser du det? http://www.gametrailers.com/news/more-apb-beta-invites/1910?xrs=synd_facebook Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Trenger hjelp med betasøknaden, skal velge DxDiag.txt filen, jeg velger den men i tillegg til bare filen kommer C:/Bruker/osv/osv å så filnavnet, jeg trykker på bla gjennom.. velger fila, men grunnet dette vil ikke sida godta fila, aner ikke hvordan jeg får det til å bare stå filnavnet i ruta, hjelp meg Endret 16. mars 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Trenger hjelp med betasøknaden, skal velge DxDiag.txt filen, jeg velger den men i tillegg til bare filen kommer C:/Bruker/osv/osv å så filnavnet, jeg trykker på bla gjennom.. velger fila, men grunnet dette vil ikke sida godta fila, aner ikke hvordan jeg får det til å bare stå filnavnet i ruta, hjelp meg Du kan ikke laste opp fila som txt. Lagre den som .DxDiag Endret 16. mars 2010 av Stifi Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Takk Uhm, får bare lagret den som .txt eller .xml Hater å spørre som en total n00b, men hvordan lagrer jeg den som Dx.Diag? Glem det, står jo tydelig at man skal laste opp en .txt fil Derja Så hadde jeg også søkt Endret 16. mars 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Takk Uhm, får bare lagret den som .txt eller .xml Hater å spørre som en total n00b, men hvordan lagrer jeg den som Dx.Diag? Glem det, står jo tydelig at man skal laste opp en .txt fil Derja Så hadde jeg også søkt Så bra. Da er det bare å håpe på en mail fra RTW. ( ; Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå har jeg lest litt på forumet, noen "quick tutorials" osv, og gleder meg som bare det til neste playtest. Blir bedre når jeg faktisk forstår hva jeg driver med kanskje ^^ Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvor lenge ventet dere som er med i betaen på mail? Sånn ca.? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg ventet i 3 måneder. De aller aller fleste fikk ikke mail før på fredag, og da hadde folk vært registrert i alt fra 1 år (kanskje ikke så mye, men lenge) til 1 dag. De deler ut nøklene på en bestemt tid, ikke hver dag Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Hvor lenge ventet dere som er med i betaen på mail? Sånn ca.? 3mnder. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Såvidt jeg husker så var signing til betaen noe som startet på sensommeren/starten av høsten for et halvt år sia. Jeg signa meg med en gang, men broren min signa vel ikke før oktober/november så lengde på venting er ikke relevant. Det som er relevant tenker jeg er location og dataspeccs. Locations fordi det virka som en god del nordmenn (blant mange andre land) kom med denne gangen. Var sikkert noen før det også, men jeg tror de har utvidet seg litt mer og i større tall. Og speccs er ganske forståelig og viktig for en beta. Var nok de med best speccs som kom inn første batch. Og de som registrerte seg på APB-evolved forumet før en viss dato. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noe jeg funderte på etter å ha lest FAQ'n på sidene deres og da sa dem følgende "How much will APB cost? The price and payment model have not been finalized yet but we can say it won’t be the traditional monthly subscription model." De har sikkert en genial idè, men noen som har peiling på andre måter å finansiere et MMMO-spill på? APB-FAQ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Noe jeg funderte på etter å ha lest FAQ'n på sidene deres og da sa dem følgende "How much will APB cost? The price and payment model have not been finalized yet but we can say it won’t be the traditional monthly subscription model." De har sikkert en genial idè, men noen som har peiling på andre måter å finansiere et MMMO-spill på? APB-FAQ Enten det eller F2P med item mall. Men det funker i grunn dårlig, imo. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 I et intervju de hadde rundt GDC i år, snakket de om "et helt unikt, never before seen, betalingsopplegg" De sa at det var noe som, når det ble fortalt til spilleren, kom til å være forståelig, og de påsto at alle ville si "det er ingen annen løsning enn dette". Jeg er veldig spent på planen, og jeg tror de har skutt seg selv i foten hvis de har et micropayment system. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har egentlig ingenting imot den vanlige MMO-betalingsmodellen, ikke å betale per time du spiller heller, men hvis det blir sånn at du må betale for innholdet i spillet, blir ikke dette noe for meg. Men jeg har ganske så stor tro på at det neppe skjer! Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Damn, nå ble jeg virkelig spent! Endret 16. mars 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Slik jeg ser det er det vanlig betalingsmetode som er best. eks. på timebetaling bør du slå av om du skal bort en times tid. Item mall brukes for det meste i gratis online. Noe slikt kommer jeg aldri til å bruke. Kanskje om det er tilbud, men ikke ellers. Misliker slike system sterkt. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvis det blir valg mellom F2P med item mall, timesbetalt eller vanelig P2P så håper jeg sterkt på den vanelige P2P modellen. Men kan jo hende de har funnet på noe annet smart noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå