Gå til innhold

APB: All Points Bulletin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp med betasøknaden, skal velge DxDiag.txt filen, jeg velger den men i tillegg til bare filen kommer C:/Bruker/osv/osv å så filnavnet, jeg trykker på bla gjennom.. velger fila, men grunnet dette vil ikke sida godta fila, aner ikke hvordan jeg får det til å bare stå filnavnet i ruta, hjelp meg :innocent:

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Trenger hjelp med betasøknaden, skal velge DxDiag.txt filen, jeg velger den men i tillegg til bare filen kommer C:/Bruker/osv/osv å så filnavnet, jeg trykker på bla gjennom.. velger fila, men grunnet dette vil ikke sida godta fila, aner ikke hvordan jeg får det til å bare stå filnavnet i ruta, hjelp meg :innocent:

 

Du kan ikke laste opp fila som txt. Lagre den som .DxDiag

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Takk :D

 

Uhm, får bare lagret den som .txt eller .xml

 

Hater å spørre som en total n00b, men hvordan lagrer jeg den som Dx.Diag? :whistle:

 

Glem det, står jo tydelig at man skal laste opp en .txt fil :huh:

 

Derja :D Så hadde jeg også søkt :lol:

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Takk :D

 

Uhm, får bare lagret den som .txt eller .xml

 

Hater å spørre som en total n00b, men hvordan lagrer jeg den som Dx.Diag? :whistle:

 

Glem det, står jo tydelig at man skal laste opp en .txt fil :huh:

 

Derja :D Så hadde jeg også søkt :lol:

 

Så bra.

 

Da er det bare å håpe på en mail fra RTW.

 

( ;

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg ventet i 3 måneder. De aller aller fleste fikk ikke mail før på fredag, og da hadde folk vært registrert i alt fra 1 år (kanskje ikke så mye, men lenge) til 1 dag. De deler ut nøklene på en bestemt tid, ikke hver dag :)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker så var signing til betaen noe som startet på sensommeren/starten av høsten for et halvt år sia. Jeg signa meg med en gang, men broren min signa vel ikke før oktober/november så lengde på venting er ikke relevant. Det som er relevant tenker jeg er location og dataspeccs. Locations fordi det virka som en god del nordmenn (blant mange andre land) kom med denne gangen. Var sikkert noen før det også, men jeg tror de har utvidet seg litt mer og i større tall. Og speccs er ganske forståelig og viktig for en beta. Var nok de med best speccs som kom inn første batch.

 

Og de som registrerte seg på APB-evolved forumet før en viss dato.

Lenke til kommentar

Noe jeg funderte på etter å ha lest FAQ'n på sidene deres og da sa dem følgende

 

"How much will APB cost?

 

The price and payment model have not been finalized yet but we can say it won’t be the traditional monthly subscription model."

 

De har sikkert en genial idè, men noen som har peiling på andre måter å finansiere et MMMO-spill på?

 

APB-FAQ

Lenke til kommentar

Noe jeg funderte på etter å ha lest FAQ'n på sidene deres og da sa dem følgende

 

"How much will APB cost?

 

The price and payment model have not been finalized yet but we can say it won’t be the traditional monthly subscription model."

 

De har sikkert en genial idè, men noen som har peiling på andre måter å finansiere et MMMO-spill på?

 

APB-FAQ

 

Enten det eller F2P med item mall. Men det funker i grunn dårlig, imo.

Lenke til kommentar

I et intervju de hadde rundt GDC i år, snakket de om "et helt unikt, never before seen, betalingsopplegg" De sa at det var noe som, når det ble fortalt til spilleren, kom til å være forståelig, og de påsto at alle ville si "det er ingen annen løsning enn dette".

 

Jeg er veldig spent på planen, og jeg tror de har skutt seg selv i foten hvis de har et micropayment system.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har egentlig ingenting imot den vanlige MMO-betalingsmodellen, ikke å betale per time du spiller heller, men hvis det blir sånn at du må betale for innholdet i spillet, blir ikke dette noe for meg. Men jeg har ganske så stor tro på at det neppe skjer!

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er det vanlig betalingsmetode som er best. eks. på timebetaling bør du slå av om du skal bort en times tid. Item mall brukes for det meste i gratis online. Noe slikt kommer jeg aldri til å bruke. Kanskje om det er tilbud, men ikke ellers. Misliker slike system sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...