Milzit Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har et eldre Netgear FVS328 VPN router. Jeg har satt opp XBOX'en i DMZ-zone og MTU size er 1500. Prøver jeg MTU mindre enn 1500 fungerer ikke network testen ifra Xboxen. Network testen fungerer OK med MTU 1500, også XBox live connection. Men i Burnout Paradise City er det veldig ustabil forbindelse. Noen ganger får man ikke kontakt i det hele tatt, restarter man router får man iallefall connected. Men det er ikke lenge man er inne før man blir disconnected igjen. Kobler jeg XBox'en til Get-modemet så fungerer det uten problemer. Noen forslag til andre ting man kan gjøre? Kan det være at routeren er for gammel til å fungere med XBOX Live? (har lagt inn nyeste firmware også) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Personlig tror jeg at jeg bare ville investert i en ny ruter til 4-500 kr, dem støtter jo 811.x N hvis ikke jeg tar helt feil Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sjekket løsningene som står for Xbox Live her slik? http://vpncasestudy.com/document.html Evnt ta et google søk på ruteren din, er endel treff ang Xbox Live på den. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 sist jeg sjekket skulle Mtu være 1492..... Personlig tror jeg at jeg bare ville investert i en ny ruter til 4-500 kr, dem støtter jo 811.x N hvis ikke jeg tar helt feil det trådløse adapteret støtter visst ikke det. (det nye med 2 antenner gjør det) Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har prøvd med MTU 1492 istedenfor 1500 uten noe forskjell. Det google treff jeg har funnet har ikke gitt meg noen ny informarmasjon heller. Som sagt fungerer testen ifra XBOX'en fint, det er kun i spillet man oppplever ustabilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå