Joachim_F Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Merkelig at Gamer.no ikke har fått med seg at det allerede finnes ikke bare en, men to oppfølgere til The Lost Vikings. Lost Vikings 2 (1995) og Norse by Norsewest: The Return of the Lost Vikings (1997). Bortsett fra at Gamer.no fikk det med seg, og skrev det i artikkelen? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ett spill jeg gjerne skulle sett en oppfølger til er TDU. Det hadde vert sweet! Test Drive Unlimited kom i 2006 så det er vel langt fra noen klassiker.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Merkelig at Gamer.no ikke har fått med seg at det allerede finnes ikke bare en, men to oppfølgere til The Lost Vikings. Lost Vikings 2 (1995) og Norse by Norsewest: The Return of the Lost Vikings (1997). Bortsett fra at Gamer.no fikk det med seg, og skrev det i artikkelen? Det står om Norse by Northwest, men ikke om Lost Vikings 2? Lenke til kommentar
Legion_nor Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kansje ikke blandt de beste spillene jeg har vert borti men Battle Realms har jeg dog mange gode minner om.... alt for få asiatisk inspirerte strategi spill tillegg* gravte gjennom min spillsamling og kom over et spill som heter Sacrifice, må si jeg forelsket meg i den noe uortodokse strategi/rpg stilen som spillet har (nå har jo Spellforce noe av den samme stilen men det fanger ikke feelingen like bra synes jeg) Endret 19. oktober 2009 av Legion Lenke til kommentar
Morpork Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Merkelig at Gamer.no ikke har fått med seg at det allerede finnes ikke bare en, men to oppfølgere til The Lost Vikings. Lost Vikings 2 (1995) og Norse by Norsewest: The Return of the Lost Vikings (1997). Bortsett fra at Gamer.no fikk det med seg, og skrev det i artikkelen? What? Det fikk jeg ikke med meg. leste jo gjennom flere ganger for å være sikker. oO Men da legger jeg meg flat:p min feil. Lenke til kommentar
Alviyo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mange dejavu-følelser slår meg når jeg leser om Outcast igjen! Skjønte riktignok ikke så mye av spillet som 10åring, men jeg kan absolutt kjenne stemningen og atmosfæren når jeg tenker tilbake. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fin artikkel, selv om jeg aldri har hørt om noen av spillene. :o Lenke til kommentar
Tha Horsefucka Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Richard Burns er et av de spillene jeg har mest lyst til å se en oppfølger til, morsomt å se at Gamer.no er enige Spillet lever dog videre pga community, du finner blant annet en norsk "liga" på denne lenken. Det finnes også noen grafiske oppdateringer til spillet, bare å søke på google. med oppdatering Når vi først er inne på bilspill jeg har lyst på oppfølgere til, synes jeg det er vanskelig å komme unna Grand Prix Legends!!! Dette har også en stor community, og mye grafikk/online muligheter her også. Endret 21. oktober 2009 av Tha Horsefucka Lenke til kommentar
rbr Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 richard burns rally 2 hadde vært en gave fra oven. spiller dette spillet nærmest hver dag. jeg kjenner ikke til noen rally simulator spill bortsett fra dette. noen sier at WRC revolution til ps2 på det hardeste skal visst nok knive skikkelig med rbr. har ikke prøvd det så jeg vet ikke om det stemmer. uansett så krysser jeg fingerene når det glelder et nytt rally sim. når en først har gått over til richard burns rally er det ingen vei tilbake. helt konge spill synes jeg B) B) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Richard Burns rally "døde" vell ut når Burns døde i en helikopterulykke om jeg ikke husker feil. haha, for en bump. Endret 11. august 2013 av Runarbs Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Richard Burns rally "døde" vell ut når Burns døde i en helikopterulykke om jeg ikke husker feil. Nei, det var colin mcrae som døde i hellikopter ulykka. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ports of Call. Please. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 OUTCAST hadde jeg helt glemt vekk... Det var jo kjempe bra. Der var også et spill som var meget likt der man reiste i tid med en man som hadde gul drakt. Husker ikke hva det heter. Men jeg ser gjerne for meg at OUTCAST 2 hadde vært kult. Spill hvor man reiser i tid med en mann i gul drakt, det skal jeg fortelle deg er selveste Time Commando. Ett spill jeg brukte mange timer på i min barndom. Men det er nok ikke spesielt likt outcast gameplay messig. Kanskje litt i grafisk stil bare (selv om teknologiene bak ikke kunne vært mer annerledes ) Ellers er fasiten på hvilket spill som fortjener oppfølger først selfølgelig Tie Fighter. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvordan kan dere la være å nevne Beyond Good and Evil? Eller ikke si at Psychonauts trenger en oppfølger!? Ille! får ikke beyond er oppfølger? http://en.wikipedia.org/wiki/Beyond_Good_%26_Evil_2 Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvordan kan dere la være å nevne Beyond Good and Evil? Eller ikke si at Psychonauts trenger en oppfølger!? Ille!får ikke beyond er oppfølger? http://en.wikipedia.org/wiki/Beyond_Good_%26_Evil_2 Du svarer på en kommentar fra 2009, så oppfølgeren var ikke annonsert da. :-) Beyond Good and Evil blir også nevnt i del 3 av artikkelserien. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Du svarer på en kommentar fra 2009, så oppfølgeren var ikke annonsert da. :-) Beyond Good and Evil blir også nevnt i del 3 av artikkelserien. oh, shit hvordan kom jeg på en så gammel artikkel ??? Endret 11. august 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) ............ Hvorfor i svarte er denne artikkelen på forsiden???? Endret 11. august 2013 av LoveAmiga Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ports of Call. Please. Ha ha. Så lenge de lager nytt lydspor. Ellers lar jeg avataren min snakke for hva jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er fortsatt håp for Outcast: http://www.polygon.com/2013/7/3/4489558/outcast-creators-buy-ip-from-atari-and-announce-a-revival Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 ............ Hvorfor i svarte er denne artikkelen på forsiden???? Fordi vi henter fram gamle artikler som fortjener å leses igjen (og som fortsatt er relevante) ved ujevne mellomrom, for de som ikke leste dem første gang. Det er nøye merket med Gjensyn: i tittelen, og med et ekstra avsnitt som forklarer at denne artikkelen også har vært vist tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå