StianGran Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det funker ikke ordentlig å legge til battlefield servere i HLSW de er hele tiden markert røde, det skal de vel ikke være?? Og veldig ofte vil den ikke gå inn i spillet når jeg trykker på play. Og mange servere jeg har funnet får jeg ikke lagt inn i det hele tatt.... Det siste kan jo være at serveren er nede, men det virker ikke som det siden det er såpass mange av de jeg har funnet som ikke kommer opp PS. Har lenge brukt HLSW med CS og det funker helt perfekt Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 tror ikke du kan bruke hlsw sammen med battlefield. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Joda det skal funke. Det står jo under Games i HLSW der du legger inn .exe filene Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 *bump* ingen som har hatt et lignende problem før kansje med et annet spill eller no?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå