Michael.B Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Startet helt vanlig singleplayer. Spiller en stund og får "Empire.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne" og hele spillet lukkes. dette har skjedd flere ganger, men varrierer kor mange turns eg har brukt. kommer som oftest når jeg har trykket på ny runde knappen. Sykt irriterende, for det går ikke ann å fortsette om man starter på samme save igjen, det skjer bare det samme. Noen som vet en eventuell løsning eller hva som er problemet?? Michael Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Empire er ekstremt buggete, det samme skjer med meg. Du må bare vente til The Creative Assembly slipper en patch Lenke til kommentar
Michael.B Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Empire er ekstremt buggete, det samme skjer med meg. Du må bare vente til The Creative Assembly slipper en patch Herlig. Vet du hvordan jeg finner ut når det kommer og hvordan jeg eventuelt bruker den? Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det lastes automatisk ned av Steam Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Empire er ekstremt buggete, det samme skjer med meg. Du må bare vente til The Creative Assembly slipper en patch Herlig. Vet du hvordan jeg finner ut når det kommer og hvordan jeg eventuelt bruker den? Patcher og oppdateringer kan sikkert finnes på: http://www.totalwar.com/empire/?t=EnglishUK når de slippes. Ellers kan du prøve å oppdatere drivere ( lydkort, skjermkort ), justere grafikk-innstilningene eller søke på nettet om du finner noen som har samme problem som deg. Spesifikasjoner til dataen hadde vært fint å vite, men som sagt ovenfor kan spillet være ustabilt, men som oftest skyldes dette dataen. Ellers vet jeg ikke. Endret 17. oktober 2009 av PcAj Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tror ikke det skyldes dataen. Jeg har en relativt kraftig gaming PC, 3 GHz Intel Duo core, 4 GB RAm og jeg tror jeg har Nvidia GeForce GTX 26o eller noe sånt, men allikevel får jeg disse feilmeldingene. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er nok ikke pc'en nei, Empire ett relativt buggete spill desverre. Lenke til kommentar
Richard_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror ikke det skyldes dataen. Jeg har en relativt kraftig gaming PC, 3 GHz Intel Duo core, 4 GB RAm og jeg tror jeg har Nvidia GeForce GTX 26o eller noe sånt, men allikevel får jeg disse feilmeldingene. Det at du har en kraftig PC betyr ikke at du ikke kan ha driverproblemer.. Lenke til kommentar
Michael.B Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 takk for svarene iallefal fått litt mer innblikk i probelemet no iallefall Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har ingen anelse om noen av problene kan ha med dette å gjøre; men etter litt googling fant jeg en link hvor det skal stå noen lure ting man kan gjøre. Har ikke orket å lese igjennom, siden var og ganske rotete men dere kan ta en titt: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238484 Også, prøv å oppdatere drivere; Kontrollpanel; maskinvare og lyd; enhetsbehandling; skjermadaptere; din skjermadapter (skjermkort); høyreklikk - oppdater driverprogrammvare. ( Vista ) Dette kan og gjøres for lydkortet. Håper det løser seg, fatt godt mot! Lenke til kommentar
Michael.B Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har ingen anelse om noen av problene kan ha med dette å gjøre; men etter litt googling fant jeg en link hvor det skal stå noen lure ting man kan gjøre. Har ikke orket å lese igjennom, siden var og ganske rotete men dere kan ta en titt: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238484 Også, prøv å oppdatere drivere; Kontrollpanel; maskinvare og lyd; enhetsbehandling; skjermadaptere; din skjermadapter (skjermkort); høyreklikk - oppdater driverprogrammvare. ( Vista ) Dette kan og gjøres for lydkortet. Håper det løser seg, fatt godt mot! takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå