halodude Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei, dette er min førstepost på dette forumet, så jeg skal gi dere, som dere sikkert har hørt ørteogførti ganger før, en historie om RROD. Jeg var borte på en leir i en uke, og fetteren min var på besøk hjemme, mens jeg var borte. da jeg kom hjem fikk jeg vite (til min forskrekkelse ) at min xBox hadde fått RROD. det første jeg tenkte var selvfølgelig at jeg skulle sende den inn, men faren min fikk den geniale ideen om at han burde åpne xboxen, for å se hva som kunne være gæernt, så noen garanti kunne jeg se langt etter. fetteren min var raskt på internett en løsning, midlertidig though, på dette problemet. hans løsning var (ikke gå av hengslene), towel trick. dum som jeg var, gikk jeg med på dette, og jeg brukte det i en måned. så skjer det som dere visste måtte skje: det funket ikke lenger. så der sto jeg med lang nese, og spørsmålet står... hva i helvete gjør jeg nå? eneste er vel å kjøpe ny? regner heller ikke med at noen fix hjelper etter towel trick? takk for alle svar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ta med deg kortet til faren din og kjøp en ny Xbox på nettet. Hadde det ikke vært for han hadde du fått en ny xbox. Høres kanskje litt krast ut, men det er nå faktisk sånn det ligger. Microsoft vil ikke røre konsollen din etter at den er åpnet. Lenke til kommentar
halodude Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk, får nok overtale han til å spleise på denne: http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spillkonsoll/X36052V00103/xbox-360-elite-verdipakke ser visstnok veldig billig ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Oi, shit. Det der var faktisk veldig billig også :o Lenke til kommentar
halodude Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 blodig klar over det slår til mens jeg kan jeg Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Går vel også an å vurdere å kjøpe den aller billigste, den som heter arcade. For alt du trenger er jo maskinen. Harddisk og sånt har du vel fra før av. men nå var jo det tilbudet ganske bra Endret 17. oktober 2009 av Nero Wulf Lenke til kommentar
halodude Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Har bare 20 gb, 3 kontrollere og noen gamle spill. de gamle spillene skal byttes inn mot MW 2, Assassins Creed II og Left 4 Dead 2. betaler gjerne 3-400 kroner ekstra for 100 gb ekstra, pluss 2 spill Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hah. nå klarte jeg endelig å få kompisen min til å skaffe seg xbox også.. Har vært på vippen lenge, men dette tilbudet gikk rett inn. hehe.. Lenke til kommentar
halodude Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 også en av grunnene til at jeg skal skaffe meg det (igjen). to kamerater har nettopp kjøpt Elite, og de trenger hjelp med ODST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå