Joachim_F Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tidenes kuleste konsept, men duger spillet? Les hele saken Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Godt skrevet! Ikke at jeg har en DS, ville bare kommentere. La det komme på PC! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vi må helt klart ha dette på pc!! Noen burde starte en underskriftskampanje på dette! Lenke til kommentar
Lemna Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har selv en DS og dette spillet... følte det ble litt som Assassins Creed. Jævlig kult de første timene, men kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Totalt uenig. Men-men Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Godt skrevet! Ikke at jeg har en DS, ville bare kommentere. La det komme på PC! Helt enig. Obligatorisk å komme på PC! Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ble litt skuffet ja. Spillet hadde vært åttehundre ganger bedre med tastatur-mus combo og skikkelig grafikk. Spørs om de gidder å tegne alle gjenstandene de har tegnet til DS versjonen om igjen for en PC-versjon Med mindre alle objektene er rene vector-grafikk. Noe som ville bety at det var den minste ting i verden. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 testa spillet en god time og er egentlig enig med det meste som ble sagt i anmeldelsen. ville gjort seg bedre på pc tipper jeg og med et mindre barnevenlig design. burde også vært en del lettere å sette sammen flere objekter osv. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 cyborg + minigun, løser alle problem. Om ikke det hjelper, vending machine + hand cuffs. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hehe, har dere prøvd å skrive "teleporter" og "time machine" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå