Agrophel Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Oh fy F! Dragon Age helt fram til Mass Effect 2. Alt så mangler etter det er Wicher 2! Bioware announced today that Mass Effect 2 will be shipping out to stores on January 26, 2010 for both the PC and Xbox 360. PS3 owners may have to wait some time longer for the game's release, if it ever makes it to the platform at all. Players who pre-order the game can expect to receive a number of exclusive in-game items to use in the upcoming title. Customers who reserve a copy at GameStop will be given access to Terminus Gear, which includes Terminus Assault Armor and its companion piece, the Blackstorm Heavy Weapon. • The Terminus Armor is designed for use in extreme planetary conditions, increasing run speed and personal shields, and augmenting weapons with an additional magazine of reserve ammo. • The M-90 Blackstorm Heavy Weapon generates a high-powered localized gravity well, accelerating particles to near-infinite mass, and ultimately expanding the selection of heavy weapons available to players when they gear up for combat missions in Mass Effect 2. Those who grab the game through retailers elsewhere will receive Inferno Armor, which looks somewhat reminiscent of the Silencer’s red outfit in Crusader: No Remorse. Inferno Armor is described as being “used by officers to monitor battlefield conditions by recognizing elevated heart rates, and regulates sub-systems with extreme efficiency to allow for greater response times – together these abilities translate in-game into a negotiation bonus for Commander Shepard and an increase in run speed and augmented damage from combat powers.” Litt mere info: http://meforums.bioware.com/viewtopic.html?topic=698989&forum=144 Endret 17. oktober 2009 av Agrophel Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Å fy faen 26 Januar?? *dåner* Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nydelig! Gleder meg villt! Begge armorene ser utrolig kule ut! Lenke til kommentar
HomoPanda Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mass Effect 2 er nå det spillet jeg gleder meg aller mest til, men synes det er dumt at nok et spill skal få forhåndsbestillingseksklusivt materiale. Når jeg kjøper et spill vil jeg ha muligheten til å gjøre alt i spillet uten å måtte tenke på å forhåndsbestille det hos en lokal butikk (eller to forskjellige butikker, hvis jeg er interessert i begge greiene). Jeg håper at det er mulig å få Terminus og Inferno armor i løpet av spillet og at det ikke begrenser seg til forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser ikke problemet, det er bare rustning. Det vil gi folk større grunn til og forhåndsbestille, og da vil kanskje færre kjøpe det brukt også, som er et stort problem for utgivere. Selv om det da er rart at det er Gamestop de samarbeider med Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Svarte drittskog fra huttiheita. Jeg har lyst på de to rustningene, men jeg kjøper ikke spill hos Gamestop av den enkle grunn at jeg synes de ikke fortjener kronene mine. Jeg har også hørt at de ikke er særlig flinke til å levere ekstramaterialet til forhåndsbestillinger så jeg håper for guds skyld at andre butikker også får de to rustningene. Men uansett hva som skjer kan jeg ikke få alle tre ekstrarustningene, noe jeg synes er noe skikkelig dritt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gamestop får Terminus og alle andre får Inferno. Terminus ER mye kulere enn den andre må jeg nesten si. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Men det faktum at BioWare gir ut forskjellige forhåndsbestillingsbonuser (langt ord) gjør jo at jeg må kjøpe to spill for å få begge, noe jeg er langt ifra villig til, samtidig som jeg har veldig lyst på begge. Normalt sett kunne jeg ikke brydd meg mindre om slikt, men når det kommer til Mass Effect... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hoho, gjett hvem som skal forhåndsbestille ME2 i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har du sett hvordan det er med Dragon Age? Jeg tror det er 5 forskjellige items du kan få, ved å forhåndsbestille. Synes ikke det er så galt, kommer ikke til å bruke rustningen hele spillet uansett. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Håper så inderlig at dette kommer ut på PS3, spilte 1ern på PCen og elska det, tviler på at Mass Effect 2 kommer til å funke på PCen min, men får vel teste det ut . Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ekstra ammunisjon? Ehm, har de lest sine egne forklaringer på hvordan Mass Effect fungerer? Nesten litt tragisk Får se hva det blir på meg, kan ikke se meg selv trenge noen av disse kontra de man kunne finne i ME1. Håper dog de setter opp hele utstyrs delen bedre, både med tanke på oversikt og kvalitet. Siden visse produsenter dominerte i ME. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vet ikke helt hva du mener, men ME2 har et ammunisjons system, men de kaller det heat sink. Heavy Weapons har også en begrenset mengde ammunisjon. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Men det faktum at BioWare gir ut forskjellige forhåndsbestillingsbonuser (langt ord) gjør jo at jeg må kjøpe to spill for å få begge, noe jeg er langt ifra villig til, samtidig som jeg har veldig lyst på begge. Normalt sett kunne jeg ikke brydd meg mindre om slikt, men når det kommer til Mass Effect... Må si meg helt enig med Lakus her. Hvis jeg skal gå til det skrittet at jeg forhåndsbestiller en spesialversjon så forventer jeg at alt er med i den dyreste versjonen. Hvem i all verden kjøper to utgaver av samme spill (noe dette nesten hinter til at man må)? Edit: Vil også ha Terminus Armor hvis jeg må velge, men har ikke så gode erfaringer med GameStop, så å bestille fra dem er uaktuellt. Endret 18. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dette er små uviktige items som gjør liten om noen forskjell på din spillopplevelse. Mye styr for ingenting. Eneste de gjør er å få folk til å tenke "oi, eksklusiv item! den må jeg ha!" Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Joda, sant det. Men for meg er det sånnt som får meg til å la vær å forhåndsbestille. Hadde det vært en ekstra quest eller noe i den dur derimot. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen vil vel gjennomskue taktikken, men for hver slik er det mange flere som går rett på, og slikt skaffer penger! Synes det blir litt uretrferdig å gjøre skikkelige ting som f.eks. en quest eksklusiv for de som forhåndsbestilte, da disse faktisk gjør litt forskjell. BioWare har derimot brukt å legge ut forhåndsbestillingsbonuser til nedlasting etter en viss tid, eller legge det til i en update. De gjorde det i allefall med både BG og NWN. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vet ikke helt hva du mener, men ME2 har et ammunisjons system, men de kaller det heat sink. Heavy Weapons har også en begrenset mengde ammunisjon. Har lest minst mulig om ME2 egentlig, i ME1 brukte man solide klumper med metall og pistolen brukte presis ME for å rive av det lille som trengtes som prosjektil. Slik at hvert "magasin" teoretisk sett var tusenvis av skudd. Hva de gjorde for å hanskes med vekten tror jeg ikke de nevnte, men det er Sci-fi Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, det er fortsatt slik, men nå har de lagt inn et reload system. Det er derimot ikke ammunisjonen som skiftes, det er enj ting de kaller Heat Sink, dette vil være i stede for overheat. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det som ofte skjer er jo at det som er eksklusivt for forhåndsbestillere, egentlig kun er det i en tidsbegrenset periode, og kommer til alle etter en stund. Det syntes jeg forsåvidt er rettferdig også. Det Bioware har gjort med downloadable content, er å gjøre noe gratis hvis du registrerer en ny versjon av spillet (ikke en leid eller brukt kopi), lurer på om det er en taktikk som vil lønne seg eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå