Gå til innhold

Kansellere forhåndsbestilling på Gamestop?

wingardium

Anbefalte innlegg

Hei sann, da er det slik at jeg og min bror begge har forhåndsbestilt Forza 3, uten at vi informerte hverandre på forhånd. Så nå tenkte vi at jeg skulle kansellere min ordre på GameStop, men jeg lurer på om dette er mulig, siden jeg også bentyttet deres innbytte tilbudet (bytt inn to spill, og betal en redusert pris).

Noen som har erfaring fra slikt eller som vet noe?

På forhånd takk for hjelpen!

Saond

Endret av Saond
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg avbestilte en forhåndsbestilling på gamestop her omdagen, da hadde jeg riktignok betalt 100 kr aner ikke hvordan det er med innbyttekampanjer, og da fikk jeg 100 kr på et gavekort. Jeg er ganske sikker på at jeg kune få det i cash og, men at de da tar 20%, og du må være over 18 (det funket før iallefall). Noe du evt kan gjøre er å ikke bryte forseglingen på spillet når du får det, og be om å få pengene tilbake (burde kanskje gjøres på en annen spillbutikk).

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt spill hos Gamestop flere ganger, og også endret på disse i ettertid. Har ikke hatt noe problem med å f.eks. gjøre om en forhåndsbestilling på FIFA10 til f.eks. Modern Warfare 2.

Endre fra f.eks. Xbox 360 til PS3 går fint, men da havner du "bakerst i køen" på den versjonen du går over til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...