halodude Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dèt er et veldig godt spørsmål å stille, og jeg har tenkt det samme selv. Regner med at det er noe vi får i hver eneste pakke egentlig - som påpekt i noen vidoer så er det enkelte våpen man får uansett, av bosser og slikt. Kan tenke meg det er noe slikt å hente, og ikke en ny million med våpen. Eller at det er en ny våpentype eller elemental skade... er lov å håpe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nye våpen? Lulz. Om det er en ny våpentype eller noen syke omgzorzbarbeq-våpen er det kult, men flere våpen er litt overkill ^_^ Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gleder meg til DLcen har jo runna borderlands nu og snart lvl 50 med neste bare legendary weps ^_^ håper dette blir bra Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har hatt det så kult med Borderlands de siste dagene at jeg har klødd etter å la utviklerne få vite det på en eller annen måte, og å handle den kommende DLC-pakken får vel være nært nok. Kremspill, og årets spillopplevelse så langt for min del. Kan ikke huske sist jeg fullførte et spill og umiddelbart begynte på nytt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå