Gal_ape Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Håper du liker musikken på kortet! Jeg vet nok om hva slags musikk du liker men jeg fikk ikke tid til å legge ved noe Burzum, som jeg jo har funnet ut at betyr jul for deg hehe. Glad gaven falt i smak, jeg tok en liten råsjans med spillet - siden du kjøpte deg ny pc for en tid tilbake regnet jeg med at et spill ville være noe du kunne like! Absolutt, hørte på den i dag! Tenkte at det kunne være fra deg siden det var en del musikk fra Brütal Legend, men ville liksom ikke gjette helt! Gaven falt utrolig godt i smak skal jeg si deg, og den siste sangen fikk meg virkelig i godt humør x) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når skal jeg få vite hvem nissen min er? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Spør Marthe, hun vet det vel. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du ønsker deg alt, men er misfornøyd med det du har fått fra andre..? Vurderer å be han som ser etter katten min åpne gaven, av ren nysgjerrighet! Men vil jo gjerne åpne den selv også.. joda av familie får man aldri noe bra... Men secret santa kan nesten ikke slå feil! Gleder meg til mandagen jeg! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 ikke fått min enda, så ikke legg ut listene før jeg har fått den da! men har fått beskjed at dem er på vei, so its all good, men jeg vuk ujje vute hvem det er før jeg åpner Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Når skal jeg få vite hvem nissen min er? Legger ut listen om noen dager. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når skal jeg få vite hvem nissen min er? Legger ut listen om noen dager. noooo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan du sende meg hvem som sendte gave til meg på pm Ehtram? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg håper bare gaven min kommer frem snart! Ser jo at min SS ikke har mottatt sin flotte gave enda D: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 i dag får jeg sjekket om jeg har fått pakke erller ikke da:) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Da har jeg åpnet min SS-gave! Det var altså Arthas: Rise of the Lich King, en roman satt til Warcraft-universet og omhandler Arthas' "prosess" til korrupsjon. Er meget, meget fornøyd med gaven, takk til hvem enn som ga meg den! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fortsett ingen gåve her hos meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan min gavesender røpe hvem han er? Blir helt gal av uvitenhetet. Kan røpe hvem som jeg er SS til. (Ikke trykk hvis du ikke vil vite det Shampoo) Shampoo sendte jeg gave til Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk en håndfull med svartalv-bødler som krever både montering og maling (Warhammer). Monteringa er grei nok, problemet er at malinga jeg hadde på gutterommet forsvant under flytting (mødre har skremmende liten forståelse for at halvtomme malingsbokser og limtuber er nødvendig inventar). Så maling blir ikke før utpå nyåret, når jeg er tilbake i Trondheim. Aner ikke hvem jeg fikk i fra, men jeg sier takktakk. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Lurer på om gaven min har komt frem Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da får jeg vel takke igjen, Atsjonas. Takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da får jeg vel takke igjen, Atsjonas. Takk Jo bare hyggelig det! Var litt usikker på om du hadde lest den eller ei, så jeg tok sjangsen. Bra at du ble fornøyd når skal jeg forresten vite hvem som sendte gave til meg? Det ødelegger litt å vente såååå dødslenge som jeg har ventet nå Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 HOHOHOH, tok du den jonas? det var meg :3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Førstepost er nå oppdatert med hvem som var din Secret Santa. Hadde tenkt å vente til alle hadde motatt gavene sine, men siden vi nå allerede har kommet over nyttår så får vi håpe de som gjenstår dukker opp snart. (Personen som var din secret santa står i parantes) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da må jeg få takke FLOSSHATT for de fin-fine tinnsoldatene. Jeg må handle maling en av dagene, så blir det ordnings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå