Gå til innhold

Secret Santa 2009

Kiro

Anbefalte innlegg

Håper du liker musikken på kortet! Jeg vet nok om hva slags musikk du liker men jeg fikk ikke tid til å legge ved noe Burzum, som jeg jo har funnet ut at betyr jul for deg hehe. Glad gaven falt i smak, jeg tok en liten råsjans med spillet - siden du kjøpte deg ny pc for en tid tilbake regnet jeg med at et spill ville være noe du kunne like! :)

Absolutt, hørte på den i dag! Tenkte at det kunne være fra deg siden det var en del musikk fra Brütal Legend, men ville liksom ikke gjette helt! Gaven falt utrolig godt i smak skal jeg si deg, og den siste sangen fikk meg virkelig i godt humør x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ønsker deg alt, men er misfornøyd med det du har fått fra andre..? :p

Vurderer å be han som ser etter katten min åpne gaven, av ren nysgjerrighet! Men vil jo gjerne åpne den selv også..

joda av familie får man aldri noe bra...

Men secret santa kan nesten ikke slå feil! Gleder meg til mandagen jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan min gavesender røpe hvem han er? Blir helt gal av uvitenhetet.

Kan røpe hvem som jeg er SS til. (Ikke trykk hvis du ikke vil vite det Shampoo)

Shampoo sendte jeg gave til :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk en håndfull med svartalv-bødler som krever både montering og maling (Warhammer).

Monteringa er grei nok, problemet er at malinga jeg hadde på gutterommet forsvant under flytting (mødre har skremmende liten forståelse for at halvtomme malingsbokser og limtuber er nødvendig inventar).

Så maling blir ikke før utpå nyåret, når jeg er tilbake i Trondheim.

Aner ikke hvem jeg fikk i fra, men jeg sier takktakk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da får jeg vel takke igjen, Atsjonas. Takk :)

Jo bare hyggelig det! Var litt usikker på om du hadde lest den eller ei, så jeg tok sjangsen. Bra at du ble fornøyd :D

når skal jeg forresten vite hvem som sendte gave til meg? Det ødelegger litt å vente såååå dødslenge som jeg har ventet nå :(

Lenke til kommentar

Førstepost er nå oppdatert med hvem som var din Secret Santa. Hadde tenkt å vente til alle hadde motatt gavene sine, men siden vi nå allerede har kommet over nyttår så får vi håpe de som gjenstår dukker opp snart. :)

(Personen som var din secret santa står i parantes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...