ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Nå som julaften er her og den jeg skulle sende gave til tydeligvis har åpnet den, kan jeg vel komme med en kunngjøring nå; Jeg var Secret Santa til Paisley! Han fikk altså The Good, The Bad and The Ugly på Blu-Ray. Jeg hadde først tenkt til å ordne en t-skjorte som det stod "Paisley" på med bilde av Bob Paisley, men jeg er redd jeg fant ut at gaven kunne blir for forsinket dersom jeg gjorde dette. Håper uansett at du ble fornøyd med gaven EDIT: Som sagt får jeg ikke åpnet min gave før på søndag, så ikke avslør noe her for min del enda! Endret 24. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 ca. 3-4 timer til jeg (kanskje) finner ut hvem det er. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 hvilken filmk fikk du? dolkens, si spesifikt hva dere fikk? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Uhm... Shampoo sa det jo... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 EDIT: Som sagt får jeg ikke åpnet min gave før på søndag, så ikke avslør noe her for min del enda! he he he he, dufår glede deg.. Åpna min for noen dager siden, fin pakke med Zombie Survival Guide, Land of the Dead, Wildboyz sesong1 og Matrix Reloaded. Likte den veldig godt Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skal vi se, for å beskrive hva jeg fikk: Jeg sitter å ser The Last House On The Left, mens Korn - Follow the leader sangene dundrer i bakgrunnen. Dette toppes av ca. 12 pakker tyggis som har gått ut på dato. Pluss 1 kr. Takk til Laland for en flott overaskelse. Håper mottakeren min oppfatter budskapet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Haha, godt å høre at det falt i smak (pun intended). Håper det ble ekstra sweet å komme inn i pakken etter at du hadde kranglet deg igjennom all gaffateipen! Gleder meg mer og mer til å se hva jeg kan vente, enten det venter på meg eller ikke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg åpnet pakka mi igår, og det var ei flott t-skjorte som det sto Mammakamel på, akkurat det jeg ønska meg med andre ord. Satt som et skudd gjorde den også, tusen takk! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 pfft, håkon, jeg fikk en gave som var HELT pakka inn i teip, HELE pakka en hel rull for faen satt i 16minutter ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Håper mottakeren min oppfatter budskapet. Det gjorde jeg ^_^ Tusen takk for gaven! Tok en stund før jeg faktisk fant bildet av fisken men når det plutselig skled ut av boka måtte jeg le. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takker min SS for en gave som falt svært godt i smak: The Hangover directors cut på dvd samt Medal of Honor 10års samlepakke med alle? MoH spillene samt en cd med diverse musikk fra spillene! Og for ikke å glemme at julekortet var en cd/dvd ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det dere andre har gitt får min gave til å blekne i forhold. Skulle lagt til en t-skjorte i tillegg. Men, men, får slå til ekstra neste år Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå får du slutte å tulle Shampoo, jeg likte gaven veldig godt og syntes det var mer enn nødvendig når det er en gave til en ukjent! Jeg takker igjen veldig for gaven, og du hadde virkelig ikke trengt å gi meg en så fin gave engang! Meget pen håndskrift har du, det må nevnes og i tillegg likte jeg veldig godt innpakningen på gaven. Tusen takk! Personelig har jeg iallefall fått litt erfaring når det gleder secret santa så til neste år blir det iallefall litt bedre, finere og lettere å skulle finne en gave Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 ...som virkelig har en flott håndskrift noe som kan tyde på jente... Men i og med at Shampoo har mannstemme, må h*n være en form for... shemale! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Han bare tuller, min håndskrift er stygg som juling. Og stemmen min er da en damestemme. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Takker min SS for en gave som falt svært godt i smak: The Hangover directors cut på dvd samt Medal of Honor 10års samlepakke med alle? MoH spillene samt en cd med diverse musikk fra spillene! Og for ikke å glemme at julekortet var en cd/dvd ^^ Håper du liker musikken på kortet! Jeg vet nok om hva slags musikk du liker men jeg fikk ikke tid til å legge ved noe Burzum, som jeg jo har funnet ut at betyr jul for deg hehe. Glad gaven falt i smak, jeg tok en liten råsjans med spillet - siden du kjøpte deg ny pc for en tid tilbake regnet jeg med at et spill ville være noe du kunne like! For ordens skyld: Jeg fikk Pearls Sells Out - den siste boka i Perler for Svin-serien(noe jeg virkelig ønsket meg) og The Hangover på DVD. Morsom film! Endret 25. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 ...som virkelig har en flott håndskrift noe som kan tyde på jente... Men i og med at Shampoo har mannstemme, må h*n være en form for... shemale! Fantastisk! Han bare tuller, min håndskrift er stygg som juling. Og stemmen min er da en damestemme. Ved å bruke Astrid Gunnestads ord om håndskriften: Den var nyyyyydelig! Jeg er helt seriøs, den var fantastisk pen! Jeg må si jeg er litt usikker på om den jeg gav gave til faktisk syntes noe om den da personen ikke har skrevet her. Tipper personen er så drita irritert at han/hun ikke gidder å skrive. Fullt forstålig, da gaven min suugde! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 fortsatt ikke motatt min :/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vil ha pakke pakke pakke pakke pakke pakke! Bli glad for alt!! Fordi jeg fikk så mye dårlig av alle andre så Secret santa må være win! Fordi da får jeg Garantert? noe jeg Ønsker meg håper jeg! Jeg ønsker meg alt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du ønsker deg alt, men er misfornøyd med det du har fått fra andre..? Vurderer å be han som ser etter katten min åpne gaven, av ren nysgjerrighet! Men vil jo gjerne åpne den selv også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå