Lexiboij Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Beklager. EDIT: Var så |-----| langt unna å kjøpe DDE og Åge Aleksandersen til min gavemottaker. Men jeg oppfylte ønske. :nisse-smiley: Endret 19. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 ikke fått noen gave enda jeg heller :/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 JEg har sendt min gave for en stund siden men men har den kommet fram? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvordan kan du få svar på det uten å ødelegge for mottakeren? Jeg fikk beskjed fra foreldrene mine at det var komt en gave til meg i går, så gleder meg til å komme meg hjem i morgen ettermiddag og inspisere :3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kunne jo vært fint om de som hadde motatt gave skrev dette i tråden eller på en pm slik at trådstarter kunne lagt til i tråden slik at folk vet om pakken de har sendt har kommet frem? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har mottat mitt. Fikk min i starten av forrige uke eller noe sånt jeg, veldig tidlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvis det ikke er for sent, så har jeg veldig lyst på en slik. ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tenkte jeg skulle gi beskjed om at jeg idag motokk gave fra det jeg tror er en bruker på forumet, som virkelig har en flott håndskrift noe som kan tyde på jente... Teoriene er det iallefall fler av:) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det lå jaggu en pakke i postkassen min også i dag. Den skrangler forlokkende, noe som gjør at jeg har kjempelyst til å åpne den nå (håper den skal skrangle/rasle). Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Eg har ikkje fått min pakke enda Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Pakken ble innhentet på posten idag. Håper pakken jeg sendte er kommet frem. Synes posten tar svært så kjipe priser i porto... ca. 120 kroner... Jeg må si jeg er spent på hva det er i pakken. 650 gram (elns). Klarte å ikke riste på pakken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har heller ikke fått min pakke enda, og da får jeg den ikke før 29-31, dessverre. Men jula varer helt til nyttår! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer på hvem jeg har fått gave fra kreativt med cd som julekort! Har ikke hørt på den eller rista på pakken enda, men gleder meg til å åpne den Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har fått min. En veldig interessant størrelse, form og vekt, så jeg aner ikke hva det kan være. Men får dessverre ikke åpnet den før på søndag, av forskjellige grunner. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har jukset ja. Jeg tror det er en eske av noe slag på innsiden av papiret... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har fått hentelapp fra Posten i dag! ^_^ Skal hente den litt senere, håper den ikke er alt for stor eller tung siden jeg må bære den hjem. Spent! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 har ikke fått noenting enda jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg fikk min i går, iallefall tror jeg det var i går. Blir døgnvill av ferie. Utålmodig som jeg er åpnet jeg den mer eller mindre momentant go fant til min glede nye ørepropper til iPhonen min. De gamle var ødelagte så jeg var desperat etter nye. Da kan jeg fortsette min podcast-høring på jobb Når det gelder min gave så er jeg redd for at den ikke vil komme frem før etter jul. Jeg bestilte Secret Santa gavene samtidig som jeg bestilte en masse saker til meg selv, og siden kun noen få av sakene mine har kommet frem tror jeg det er en reell sannsynlighet for at gavene (kommer i to separate pakker i posten direkte til brukeren) vil bruke litt lengre tid også. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg har ikke fått noen gave, men jeg klarer meg, håper den kommer før eller siden! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Endelig fikk jeg idag tidlig åpnet gaven og jeg må virkelig si tusen takk for filmen! Det var utrolig hyggelig og jeg er veldig spent på hvem det er som sendte den. Den personen har iallefall gjort en fantastisk jobb med både innpakningen og gaven og jeg takker igjen og ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå