Paisley Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det stemmer, brukte norsk tittel da jeg så den hos elkjop.no. Kan legge til at jeg foretrekker norsk tekst på filmer:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Da vet man det Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Da vet man det Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Faen! Ok, da vet man det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Selv ønsker jeg meg egentlig hva som helst, gjerne noe selvlaget og kreativt, eller en god film kanskje. Nei, jeg er ikke med på Secret Santa, men jeg har da ønsker likevel. Hint-hint. :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg har veldig lyst på en av disse bøkene. Særlig "Tunfisk Biter I Vann" eller "Broken English Spoken Perfectly" hadde vært morsomt! Edit: Alt som er personlig og brukerlagd er også morsomt, selvfølgelig. Edit2: Denne hadde også vært stas! Endret 8. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vet at jeg har listet opp sånn, to spill eller noe, men det gjør seg absolutt godt og med en tskjorte med "Gal_ape" på evt. bilde av en apekatt, hjemmelaget julebakst eller lignende morsomme mer personlige greier Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da har jeg fått min gave. Kjente meg frem til at det var et snytepapir på siden, hehe. Gleder meg til å åpne. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er kanskje litt sent å komme med flere forslag til hva en ønsker seg, men dette hadde absolutt ikke skadet Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 I dag er fristen for å få sendt ut gavnene. Håper de av dere som ikke har gjort det enda gjør det i løpet i dagen, slik at alle får gaven i tide til jul. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Får dessverre ikke sendt gaven min før i morgen tidlig, men jeg er sikker på at det skal gå bra grunnet ikkealtforlang avstand til brukeren Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Me neither, grunnet et sabla stress med en importør. Men gaven er verdt det, uten tvil. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 og der var gaven sendt! Om enn den kommer en dag eller noe sånt for sent håper jeg det blir en hyggelig forsinket julegave Er jo alltid gøy å få noe etter jul og! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hehe, fikk vite at pakken jeg bestilte ikke ville komme før 23. Men den er kommet nå. Sendes i morgen å håper på at det blir en suksess. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fikk også sendt min i dag, tar høyde for at den kommer frem og faktisk at brukeren blir skuffet da jeg ikke føler jeg har sendt en gave som har de samme kvalitetene som meg som bruker. Kommer sterkere tilbake neste år og har nå fått litt erfaring etter mitt første år med dette. Skal ha en eske og penger klar 1. desember neste år:) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg hadde bestilt en greie, men jævlene har ikke greid å få ut fingeren å sendt enda, så det ble plan B denne gang. Vedkommende som får pakken bør oppbevare den i romtemperatur, og helst ikke dekke til luftehullene. Og for guds skyld, ikke rist på pakken før du åpner den! Og ikke gjør noen plutselige bevegelser når du har åpnet den! Utenom det bør det gå fint. Bare hold gaven unna kjæledyr eller små barn. j/k Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Er det slik at gaven ikke skal ha mat etter klokken 24 og må holdes unna vann også eller Miles? Jeg sendte min på onsdag. Håper virkelig den kommer frem i tide! Endret 18. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vedkommende som får pakken bør oppbevare den i romtemperatur, og helst ikke dekke til luftehullene. Og for guds skyld, ikke rist på pakken før du åpner den! Og ikke gjør noen plutselige bevegelser når du har åpnet den!Utenom det bør det gå fint. Bare hold gaven unna kjæledyr eller små barn. j/k Er det slik at gaven ikke skal ha mat etter klokken 24 og må holdes unna vann også eller Miles? :lol:J En slik en? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) *hysj* dere ødelegger overraskelsen. Nuvel, knurringen avslører det nok uansett. *btw* om du er så dum at du vanner gaven, så ha en kraftig lampe i nærheten. Endret 18. desember 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå