Gå til innhold

Secret Santa 2009

Kiro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk også sendt min i dag, tar høyde for at den kommer frem og faktisk at brukeren blir skuffet da jeg ikke føler jeg har sendt en gave som har de samme kvalitetene som meg som bruker.

Kommer sterkere tilbake neste år og har nå fått litt erfaring etter mitt første år med dette. Skal ha en eske og penger klar 1. desember neste år:)

Lenke til kommentar

Jeg hadde bestilt en greie, men jævlene har ikke greid å få ut fingeren å sendt enda, så det ble plan B denne gang.

Vedkommende som får pakken bør oppbevare den i romtemperatur, og helst ikke dekke til luftehullene. Og for guds skyld, ikke rist på pakken før du åpner den! Og ikke gjør noen plutselige bevegelser når du har åpnet den!

Utenom det bør det gå fint. Bare hold gaven unna kjæledyr eller små barn.

:D j/k

Lenke til kommentar

Vedkommende som får pakken bør oppbevare den i romtemperatur, og helst ikke dekke til luftehullene. Og for guds skyld, ikke rist på pakken før du åpner den! Og ikke gjør noen plutselige bevegelser når du har åpnet den!Utenom det bør det gå fint. Bare hold gaven unna kjæledyr eller små barn.:D j/k

Er det slik at gaven ikke skal ha mat etter klokken 24 og må holdes unna vann også eller Miles? :lol:J

En slik en? 0_21_062207_ugly_dog-797984.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...