Gå til innhold

Secret Santa 2009

Kiro

Anbefalte innlegg

Spennende. Litt mistenkelig at Svenning og Laland har vært innom alle profilene til de som er med på dette, dog. (Dette er forsåvidt en påminnelse om at det er ganske avslørende om du camper profilen til personen du skal sende til)

Er nettopp derfor jeg gikk inn på alle sine. Det er bare èn av dem som får, men hvem er det? Minner forøvrig på at om gaven min ikke er her før 18, så må jeg vente til 30 med å få/åpne den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk veldig usikker på hva jeg ønsker meg selv.

Hei vent, dissee ønsker jeg meg. http://www.store.steampowered.com/productshowcase/productshowcase_L4D2-Posters.html

Enten hele pakken (akkurat nå kommer den på 91 kroner) eller kun Dark Carnival-plakaten - den er så forbanna heftig. Desverre er jeg usikker på både porto og forsendelsestid. Bah, skulle ønsket meg før! :(

Ellers er spennende spill til X360 alltid en vinner, linken til min komplette Gamerscore-liste, altså en full oversikt over alle spill jeg har til konsollen, ligger i signaturen min ;)

Lenke til kommentar

Spennende. Litt mistenkelig at Svenning og Laland har vært innom alle profilene til de som er med på dette, dog. (Dette er forsåvidt en påminnelse om at det er ganske avslørende om du camper profilen til personen du skal sende til)

Er nettopp derfor jeg gikk inn på alle sine. Det er bare èn av dem som får, men hvem er det? Minner forøvrig på at om gaven min ikke er her før 18, så må jeg vente til 30 med å få/åpne den.

egentlig så skulle jeg skrive noe til Jonas, men så glemte jeg det og da ble det mistenkelig at jeg var innpå, så jeg lurka hele bunten :3

Lenke til kommentar

Synes egentlig de fleste som har meldt seg på kan skrive litt hva de ønsker seg her inne, så slipper Ethram å måtte videresende så mange ting.

Jeg? I prioritert rekkefølge (som jeg kan komme på nå) har jeg veldig lyst på Blizzard/Warcraft-ting (noe sånt eller sånt hadde vært veldig kult), eventuelle spill og... noe morsomt. Kan godt være pinlig å åpne foran familien, kjøp hva du vil.

EDIT: Forresten, i tillegg til de to tingene jeg linket til i parentes er det mye å finne her.

EDIT2: Eventuelt noe herfra hadde vært erkekult. Noe som dette hadde også vært helt OK.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg stiller ingen høye krav til hva slags gave jeg ønsker meg. Alt fra et par raggsokker- til en film, det er ingen bestemte ønsker jeg ønsker meg.

Jeg ønsker meg gjerne noe kreativt laget av en bruker om det gjør det lettere for enkelte, men legger ikke skjul på at fantasifulle og materielle gaver gjør seg godt!

Oppdaterer senere med mer konkrete ønsker

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg bytter ønske til en Penny-Arcade tegneseriebok (eller noe penny-arcade relatert stuff) (har bok 1-3), eller Denne. Kanskje litt snytepapir også :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Korn - Follow the leader (musikk)

PC relatert spill?

Noe til Xbox?

Film: Orhpan eller kanskje The last house on the left.

Spillrelatert notehefte til keyboard. eks. Morrowind.(soundtracks) Har til FFIV.

Neimen, her kom det jo en del gode ting.

Så skal jeg se om den jeg har vært Secret Santa til har vært snill.

Lenke til kommentar

Ser at min secret santa har etterlyst ønsker fra meg, så her kommer noen litt mer konkrete.

Ting jeg kunne tenke meg å få:

- En god blu-ray film (gjerne nattsvermen/ den gode, de onde og den grusomme som begge fåes til 99kr pr stk. elkjop.no) :whistle:

- Noe hjemmelagd julebakst (kreativitet=win)

- T-skjorte med Paisley=win (eller lignende hadde vært fantastisk)

- Bok om fotografi, bilderedigering eller spill

- Max Payne 1/2 til pc, eller Bully: shcoolarship edition (pc)

:)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...