Nøtte Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg får 4 kg nøtter og 3 kg pepperkake deig som er oppblåsbar... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hm, kva ynskjer eg meg... Sliter med dette, veit faktisk ikkje kva eg ynskjer meg (som går innanfor pengekriteriane eller er realistisk). Får tenke litt på det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det noen slags grense på hva man kan sende? Eller kan man f.eks. sende skruer og spikere for et par hundre kroner? kriteriene for gaven blir vel i hovedsak at den skal passe mottakeren. Så hvis du vet at brukeren har en stor lidenskap for skruer så hadde jo det passet ypperlig. Men er det ikke hemmelig? Hvordan kan jeg vite at mottakeren elsker skruer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Du får selvfølgelig vite hvilken bruker du selv skal sende til, mottakeren derimot skal ikke vite hvem gaven er fra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Oja, det forklarer ganske så mye. ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du får selvfølgelig vite hvilken bruker du selv skal sende til, mottakeren derimot skal ikke vite hvem gaven er fra. Dere kan vel si det etter alle har motat gavene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Man kan jo selv velge om man vil avsløre hvem man sendte gave til. Selv komme jeg ikke til å si hvem jeg sender til, da det er mer moro å se personen prøve å finne det ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg får ikke helt bestemt meg for om jeg skal si det eller ikke. Vet ikke en gang om jeg vil vite hvem som har sendt til meg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Legger listen ut første/muligens andre juledag (i spoiler så klart), så kan dere velge selv om dere vil vite det eller ikke. Husk påmeldingsfristen folkens! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Skuffende få påmeldte må jeg si! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 I kveld er siste frist til påmelding! håper flere melder seg på. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 14 påmeldte ikke verst, hva er normalen'? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 14 påmeldte ikke verst, hva er normalen'? normal – matematikk. Begrep i geometrien. En normal er en linje som står vinkelrett på en annen linje. En linje er en normal til en kurve hvis den står vinkelrett på kurvens tangent i skjæringspunktet med kurven. Hvis kurvens ligning er y = f(x), så er ligningen for normalen i punktet P = (x0, y0) liknormal (inlinegrafikk 1) (bilde) En romkurves normalplan er et plan vinkelrett på tangenten i et kurvepunkt, mens normalen til en flate i et punkt er en linje vinkelrett på tangentplanet. (Se for øvrig krumning.) Betegnelsen normalform brukes (særlig for algebraiske uttrykk) for å angi en standard eller forenklet form som uttrykket kan bringes på. Det er normalen. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 haha brilliant! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Trakk, og sendte ut pm med brukerene tidligere i dag, og håper dere er fornøyde. ^^ Posten anbefaler å sende julegavene før 16. desember, så husk å være ute i god tid. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Min gaveperson kommer til å få den beste gaven noensinne. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spennende. Litt mistenkelig at Svenning og Laland har vært innom alle profilene til de som er med på dette, dog. (Dette er forsåvidt en påminnelse om at det er ganske avslørende om du camper profilen til personen du skal sende til) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spennende. Litt mistenkelig at Svenning og Laland har vært innom alle profilene til de som er med på dette, dog. (Dette er forsåvidt en påminnelse om at det er ganske avslørende om du camper profilen til personen du skal sende til) Om du logger ut, så kan du sjekke så mye du vil uten at det vises. Har allerede (nesten) bestemt hva jeg skal gi bort. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da var det bare å sette seg ned i hardtenkning om hva jeg skal gi brukeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå