Nøtte Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når får vi vite den heldige personen vi skal begave med våre kunstverk av noen gaver? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Tenkte dere skal hvert fall ha fått dem innen den første desember, siden fristen for påmelding er satt til den 29/30. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ja håper da folket er glade i hjemmeladede kaker og slikt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Egentlig ikke. Posten har en egen evne til å få mat til og oppleves mindre delikat. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Siden det er snakk om 100-300 spenn anbefaler jeg å gå for noe morsomt som kanskje en kan relatere til brukeren. Da gjelder det bare å søke litt rundt på hva brukeren sier. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvorfor tror jeg nå at jeg kommer til å få nøtter for 300 spenn? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fordi du er nøtt. Eventuelt får du noe fra en som kommer til å gå nuts i butikken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Its time to nut up or shut up. Håper jeg får noe annet enn en lapp med prosit på i posten.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Anbefaler alle å skrive hva de ønsker i signatur. Hvis det er kleint kan en prøve å gå med ei t-skjorte det står ønskelisten på Greit å få ut etpar ønsker da, så en ser hva man skal kjøpe til folk man ikke kjenner så godt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg poster ønskene mine her jeg: - en bil - en motorsykkel - en oppblåst gummibåt - egentlig alt som er oppblåst - hansker - hjemme strikkede votter - (ps spiser ikke godteri så det er ikke noe vits i å tenke på en gang om du skal kjøpe til meg) Ei drikker jeg brus. - En cdplate med noe ukjent fet musikk - kanskje en dvd - en god penn - en god bok (GLad i tom clansy, dan brown osv) - en god venn - en dame - fred på jord - ny gaming pc - ny jobb - kino biletter? - noe som har med mat å gjøre - drinker - øl - klær - nye slalomski - ny slalom bukse - nytt tastatur - et forumtreff - vin - et års abonemang på bladet M - en kenwood major kjøkken maskin - en ps 4 - spill til ps 4 - et spill på steam? - mer lykke i livet Tja det er det jeg kommer på i øyeblikket. Om du virkelig vil skuffe meg så sender du oppvasken din til meg. Ellers så blir jeg glad for det meste som kan skaffes for penger eller annen ukjent valuta. Hjemmelagede dorull nisser eller slikt blir også mottatt med stor glede. JEg blir glad for alt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg ønsker meg denne. Kun denne. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Ehm...har begrenset med bruk av PC akkurat nå, men bare sier ifra her at jeg ikke er med på Secret Santa 09'. ... Endret 6. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 To uker til påmeldingsfristen går ut. Hcg er nå fjernet fra listen, og håper at alle de andre er sikker på at de kan være med før de melder seg på. Men hvis det blir krise, send meg en pm, og ikke si det i feil tråd. Håper flere blir med. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 - egentlig alt som er oppblåst Fikk en veldig god idee nå Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Min ønskeliste: En kopimaskin som kan kopiere mennesker og dyr. Tryllestav. Sånn liten dukke til å sette på dashbordet i bilen som rister på skåilten når det kjøres i kuppert terreng. Øl. Rare spill/gamle spill. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ønskeliste - Det er masse ting jeg skulle ha hatt, men de fleste er for dyre (gigantisk flatskjerm, A3-størrelse tegnebrett) eller for upraktiske (ny dame, bedre betalt jobb) til at jeg kan forvente å få dem fra en vilt fremmed på et nettforum. Men, så kom jeg på noe jeg ikke har drevet med på mange år, og som bestandig er artig i romjulstida mellom alle middagene og festingen: byggesett! Klassing med maling og modellim, plastdeler som mangler eller knekker... det er jo dritskøy. Kommer helt på det samme hva det for noe, om det er en skurtresker, eller en Warhammer 40K Leman Russ (finnes det 40K byggesett?), samme faen bare det består av deler som må limes og males. Er det egentlig en ønskeliste om det er bare en ting på lista? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er det noen slags grense på hva man kan sende? Eller kan man f.eks. sende skruer og spikere for et par hundre kroner? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Slik at det er sagt: Hvis jeg ender opp med noe som kan bygges, liek Lego eller noe (hintedihinthint!) med mange deler som tar laang tid å bygge lover jeg å laste opp en film hvor jeg gjør det.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Laland, jeg har en boks med 1000+ legobiter. Det er x2 500-biters-pakke. ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Er det noen slags grense på hva man kan sende? Eller kan man f.eks. sende skruer og spikere for et par hundre kroner? kriteriene for gaven blir vel i hovedsak at den skal passe mottakeren. Så hvis du vet at brukeren har en stor lidenskap for skruer så hadde jo det passet ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå