Gå til innhold

Secret Santa 2009

Kiro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg poster ønskene mine her jeg:

- en bil

- en motorsykkel

- en oppblåst gummibåt

- egentlig alt som er oppblåst

- hansker

- hjemme strikkede votter

- (ps spiser ikke godteri så det er ikke noe vits i å tenke på en gang om du skal kjøpe til meg) Ei drikker jeg brus.

- En cdplate med noe ukjent fet musikk

- kanskje en dvd

- en god penn

- en god bok (GLad i tom clansy, dan brown osv)

- en god venn

- en dame

- fred på jord

- ny gaming pc

- ny jobb

- kino biletter?

- noe som har med mat å gjøre

- drinker

- øl

- klær

- nye slalomski

- ny slalom bukse

- nytt tastatur

- et forumtreff

- vin

- et års abonemang på bladet M

- en kenwood major kjøkken maskin

- en ps 4

- spill til ps 4

- et spill på steam?

- mer lykke i livet

Tja det er det jeg kommer på i øyeblikket. Om du virkelig vil skuffe meg så sender du oppvasken din til meg. Ellers så blir jeg glad for det meste som kan skaffes for penger eller annen ukjent valuta. Hjemmelagede dorull nisser eller slikt blir også mottatt med stor glede. JEg blir glad for alt.

Lenke til kommentar

To uker til påmeldingsfristen går ut. Hcg er nå fjernet fra listen, og håper at alle de andre er sikker på at de kan være med før de melder seg på. Men hvis det blir krise, send meg en pm, og ikke si det i feil tråd. Håper flere blir med. :)

Lenke til kommentar

Ønskeliste -

Det er masse ting jeg skulle ha hatt, men de fleste er for dyre (gigantisk flatskjerm, A3-størrelse tegnebrett) eller for upraktiske (ny dame, bedre betalt jobb) til at jeg kan forvente å få dem fra en vilt fremmed på et nettforum.

Men, så kom jeg på noe jeg ikke har drevet med på mange år, og som bestandig er artig i romjulstida mellom alle middagene og festingen: byggesett!

Klassing med maling og modellim, plastdeler som mangler eller knekker... det er jo dritskøy.

Kommer helt på det samme hva det for noe, om det er en skurtresker, eller en Warhammer 40K Leman Russ (finnes det 40K byggesett?), samme faen bare det består av deler som må limes og males.

Er det egentlig en ønskeliste om det er bare en ting på lista?

Lenke til kommentar

Er det noen slags grense på hva man kan sende? Eller kan man f.eks. sende skruer og spikere for et par hundre kroner?

kriteriene for gaven blir vel i hovedsak at den skal passe mottakeren. Så hvis du vet at brukeren har en stor lidenskap for skruer så hadde jo det passet ypperlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...