Breathe Fresh Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mulig jeg slenger meg på dette...får se om listen gror først. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 @AltF4: Dette handler ikke om at du skal gi en gave til en du har hatt noen spesiell kontakt med på forumet eller en du mener er hyggelig. Det handler om å gi en gave til en helt tilfeldig (påmeldt) bruker. Det du leter etter er vel en "Gi en gave til din favorittbruker"? Om du har planer om å kjøpe et spill til han eller hun som du får tildelt er det sanktens ikke vanskeligere enn å ta en titt på profilen og lese noen innlegg så skal jeg love deg at det står der. Om det ikke står der er det ikke værre enn å strikke inn et spørsmål om det i en eller annen diskusjon. For husk; han eller hun vet ikke hvem du er! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det blir ikke så veldig Secret Santa da, for alle vet at du kommer til å ville ha Shampoo, Atsjonas og drugiS (elns) på listen din. Poenget er at du skal gi det til en bruker, ikke noen du kjenner. Hvis du vil gi en gave til noen bestemte brukere kan du jo gjøre det utenfor Secret santa. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Akkurat! Setter forsåvidt fristen til den 29.november slik som Eplefe foreslo. Kommer da til å trekke på gamlemåten (lapper i en bolle), så får dere vite hvem deres bruker blir i løpet de neste dagene. Endret 19. oktober 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Håper virkelig at flere blir med på dette, er kjempekoselig å gi en gave til en bruker! Julegavmildhet FTW! Endret 21. oktober 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det slik at vi sender til deg, som deretter sender ut til de forskjellige stedene eller er det slik at det blir trukket og vi får beskjed om hvem vi skal sende til? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For julefredens ånd melder jeg meg på uten flere spørsmål Sender PM nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Dere får navn og adressen til brukeren. Jeg bare trekker hvem det blir. Endret 21. oktober 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Melder meg gjerne på. Trivelig å få gave fra en helt ukjent person. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Satser på at jeg enten får en liten pakke eller kan åpne før julaften. Vil nødig drasse med meg allverden til New York.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da har eg også meldt meg på Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan vi komme med ting vi ønsker, og ikke ønsker? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) *Innhold forsvant på mystisk vis* Endret 28. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan vi komme med ting vi ønsker, og ikke ønsker? Pokemon kort og byeblade dvd. Nå har jeg listet opp ønskene dine for deg. Nei, du skal være glad nesten uansett hva du får. Hvem kan vel briefe første skoledag med å ha fått julegave fra en nesten/helt ukjent person? Om HCG får en porr film fra en av brukerne kan det nok bli spennende for hans klassekamerater og veldig populært med secret santa. On topic: Flott å se at flere melder seg på, er det noen grense for størrelse og slikt, om jeg ønsker å sende et maleri/portrett av meg selv, er dette greit, eller er det en grense på størrelse? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Vel, om du vil gi bort noe som ikke får plass under juletreet blir det nok litt for stort, men for all del, jeg kan ikke dette. Endret 28. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg skal sende en oppblåst gummibåt ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Må du spoile sånt? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Slenger meg på for å få en ekstra gave under treet i år (har et par nevøer på 2 og 4 år, er sykt sjalu på antallet gaver de får i forhold til meg). *edit* pm er sendt Endret 22. oktober 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er en god ide å legge ut ønskeliste slik som HCG foreslo. På den måten blir det litt enklere å være nisse. Det er bare å melde seg på folkens! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Flott tiltak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå