Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Secret Santa 2009 Husk å ha gaven ute i god tid før den 16. Desember. Frist for påmelding: Søndag 29.November 2009. kl.23.59 Nå som julevarene allerede har begynt å finne plass i butikkene er det på tide med innlegg.no`s første Secret Santa. Meningen med tråden/prosjektet er at man skal gi en julegave til en forumbruker, og få en tilbake. Du vet ikke hvem det er du får gave ifra før du åpner pakken forhåpentligvis på julaften.) Du skal da IKKE røpe hvem du sendte gaven til, for ellers er mye av meningen med Secret Santa borte. Et lite tips med tanke på at man kan se hvem som har sneket på profilen er å logge ut når du skal ut å snoke. Jeg kommer til å trekke hvem som skal gi til hvem. Dere får adressen og navnet på personen dere skal sende til. Pris: Minstrepris: 100 kr Makspris: 300 kr Påmelding: Lyst til å melde deg på? Da sender du meg en PM med følgende informasjon: 1. Ditt egentlige navn. 2. Din postadresse. Påmeldte: Lakus[X] (Paisley) Atsjonas [X] (Svenning) Paisley[X] (ShampooMacTavish) Nøtte (Gal Ape) AltF4[X] (Lexiboij) Laland (Mammakammel v.2) Lexiboij[X] (Laland) Flosshatt (Bloodlines) Miles Teg[X] (Flosshatt) Mammakamel v2.0[X] (Nøtte) Gal_ape[X] (AltF4) ShampooMacTavish[X] (Atsjonas) Svenning (Lakus) Bloodlines[X] (Miles Teg) Antall: 14 *Brukeren Vedkommende fikk gave av står i parantes. Endret 2. januar 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva er en rimelig pris på gavene da? Jeg regner med at det er en del av oss som ikke har allverdens med kroner. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Vi kan jo herme litt etter folkene på hw. Og da sette minimumsprisen til 100 kr, og max 300,- Eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Diskusjon-folka er ikke de sløveste knivene i sokken, så det er vel helt innenfor å kopiere litt. Dessuten så er jo 100/300 grenser de fleste kan leve med. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser spennende ut, tror jeg blir med om jeg finner noe fint til en rimelig pris Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sendt PM. Da vet du det. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Når er tidsfristen for påmelding? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg vil foreslå 1. desember. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er for sent. Gavesendings-fristen er 8. desember eller noe om du skal være helt sikker på at de skal være fremme. Så jeg anbefaler 30. november som siste frist og så får vi SS-en vår 1. desember. Jeg er forresten forhåpentligvis med når jeg får opp julebudsjettet mitt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dette er jeg med på glatt! Ingenting som å gi bort litt skikkelig juleglade Må det koste penger eller kan man lage noe selv "hint hint" for oss som får til det. (tenker på noe skikkelig da ja som hjemmelagede julekaker snop snaks og snadder? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Så man får spiselige ting fra en fremmed man i posten? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 S ender en PM jeg, det kan jo bli spennende ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg stemmer for at man ikke sender kjøttkaker i posten. Det kommer neppe til å se så delikat ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg stemmer for at man ikke sender kjøttkaker i posten. Det kommer neppe til å se så delikat ut. Jeg stemmer for at man sender masse kaker om man kan det enten man kjøper noe eller ikke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Skal man skrive hvem gaven er fra innenfor innpakningen, eller skal man ikke røpe det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dette er jeg glatt med på! Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Man kan vel skrive hvem det er fra innenfor pakken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er det mulig å komme med ønsker om hvem man vil at sin pakke skal gå til? For eksmpel 3 forskjellige brukere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er det mulig å komme med ønsker om hvem man vil at sin pakke skal gå til? For eksmpel 3 forskjellige brukere. Nei, det blir ødeleggende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvorfor det? Skal jeg bruke opp mot 300 kroner er det slettes ikke umulig jeg sender for eksempel et spill og da er det greit å hvite av mottageren kan spille det. Dessuten ville jeg sette pris på at min gave går til en av brukerne her inne jeg vet jeg har hatt kontakt med. Mener selvfølgelig ikke at lista skal offentliggjøres, men at Ehtram sitter på listene til de som måtte ha noen ønsker. Sjansen for at det blir et gedigent puslespill fordi mange har de samme 3 brukerne på sin liste er forholdsvis liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå